Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیشنهاد رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسیون های مربوطه روسای دو هیات والیبال و بسکتبال منطقه آزاد قشم منصوب شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، احکام انتصاب روسای والیبال و بسکتبال منطقه آزاد قشم بعد از ظهر امروز (سه شنبه 28 مردادماه) توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به غلامرضا پاسلاری و حسین محمدپور اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال در حکم انتصاب غلامرضا پاسلاری، آورده است: عطف به نامه ١١۵۵/١٠٠ص/٩۶ مورخ ٩۶.٩.٢٨ موضوع تفویض اختیار وزیر ورزش و جوانان و تفاهم نامه شماره  ٨۶١ . ١٠٠ص .٩٨ مورخ ٩٨.۵.٢٨ و بنا به پیشنهاد مدیرعامل منطقه آزاد قشم براساس این ابلاغ جنابعالی به سمت رییس هیات والیبال منطقه آزاد قشم به مدت ٢ سال منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آمده است؛ امید است با اتکال به خداوند یکتا و با علاقمندی و توانمندی های فکری و اجرایی شما و تنظیم طرح‌ها و برنامه‌های مستدل، بکارگیری همه نیروهای متعهد متخصص و متبحر در ورزش والیبال با بهره گیری از یافته های علمی و تجربی مربیان، اشاعه این ورزش زیبا و هنری در بین تمامی سطوح و رده های سنی و نهایتاً پیشرفت و آماده نمودن بازیکنان و تیمهای والیبال آن منطقه، داوران و مربیان و هماهنگ با برنامه‌های تنظیمی فدراسیون والیبال موفق و موید باشید.

همچنین رامین احمدی طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال در حکم انتصاب حسین محمدپور آورده است: نظر به پیشنهاد آقای حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسیون جنابعالی به عنوان رئیس هیئت بسکتبال منطقه آزاد قشم تعیین می‌شوید.

در ادامه این حکم انتصاب آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و ضرورت فعالیت و اجرای کلیه برنامه‌های تدوینی، با بهره گیری از توانمندی کلیه کارشناسان، پیشکسوتان، قهرمانان، علاقه‌مندان به بسکتبال و استعدادهای موجود اقدامات شایسته معمول و نهایت اهتمام را مبذول فرمایید.

گفتنی است، در جلسه ای با حضور حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان احکام روسای دو هیات والیبال و بسکتبال منطقه آزاد قشم تقدیم آنها شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مومنی منطقه آزاد قشم سازمان منطقه آزاد قشم هیات مدیره و مدیرعامل رییس هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور

دریافت 20 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران امروز با حضور انسیه خزعلی معاون رییس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رییس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رییس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رییس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیات علمی و عضو هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رییس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رییس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری های میان رشته ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

کد خبر 6094351

دیگر خبرها

  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد