Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۲۸ مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵ میلیارد ریالی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در مُهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهر از کشف کشف ۵ میلیارد ریالی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان مهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عظیم اله کرمی درباره کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در مهر، اظهار کرد: دبه منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام ایست و بازرسی خودرو‌های عبوری، به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۶۹۹ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق کشف کنند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر افزود: در این رابطه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

مزاحم اینستاگرامی در تور اطلاعاتی پلیس فتا فسا

فردی که با راه اندازی صفحات متعدد اینستاگرام، مزاحمت سایبری ایجاد می‌کرد بوسیله پلیس فتا شهرستان فسا دستگیر شد.

سرهنگ رستمی فرمانده انتظامی فسا درباره دستگیری مزاحم اینستاگرامی اظهار کرد: با ارجاع یک فقره پرونده قضائی با موضوع تهدید و ایجاد مزاحمت از طریق صفحات اینستاگرام، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات فنی انجام شده، متهم که از بستگان شاکی بود در کمترین زمان بوسیله کارشناسان پلیس فتا شناسایی و با پرونده متشکله تحویل دادسرا شد.

این مقام انتظامی گفت: مجرمان سایبری که فضای مجازی را بستر مناسبی برای دستیابی به اهداف خود قرار می‌دهند، آگاه باشند که کارشناسان پلیس فتا ردپای آن‌ها را در سایت‌های مختلف شناسایی و برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

سرقت وانت نیسان در شیراز و کشف در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند از سرقت وانت نیسان در شیراز و کشف آن سرقتی در شهرستان فراشبند خبر داد.

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: ماموران انتظامی فراشبند هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک خودرو وانت نیسان که بدون صاحب در کنار جاده رها شده بود، مشکوک شدند.

او با بیان اینکه با بررسی‌های انجام شده، مشخص شد خودرو در شهرستان شیراز مورد سرقت قرار گرفته است، افزود: تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد.

سرهنگ برومندی با بیان اینکه مالک خودرو شناسایی شده است، گفت: برخورد با سارقان از اولویت انتظامی است و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات را با سامانه ۱۱۰ و با مراجعه حضوری به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۸ خرده فروش مواد مخدر و سارق در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از دستگیری ۸ خرده فروش مواد مخدر و سارق در لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی شهرستان لارستان درباره دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و سارقان در لارستان گفت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت، با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی خود، طرح ارتقا امنیت اجتماعی را با قدرت و جدیت اجرا کردند.

او ادامه داد: در این رابطه ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند ضمن دستگیری ۶ خرده فروش و قاچاقچی، ۱۰ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر را نیز کشف کنند.

سرهنگ امجدی تصریح کرد: توقیف ۳۷ دستگاه وسایل نقلیه متخلف، دستگیری ۲ سارق و کشف ۵ فقره انواع سرقت و کشف ۵۲ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه موفقیت پلیس در اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی، حاصل همکاری صمیمانه مردم است، اظهار امیدواری کرد: با این تعامل سازنده در آینده شاهد پاک شدن همه محلات جرم خیز از وجود افراد هنجارشکن خواهیم بود.

او از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده افرادی که اقدام به تهیه، مصرف و توزیع مواد مخدر می‌کنند گزارش آن را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

۷۳ راس گوسفند قاچاق در خرمبید کشف شد

فرمانده انتظامی خرمبید از کشف ۷۳ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی خرمبید با اشاره به کشف گوسفندان قاچاق در خرمبید اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون حامل گوسفند مشکوک و آن را توقیف کردند.

او ادامه داد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این کامیون حامل ۷۳ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

پراید حامل ۱۹ کیلو تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۹ کیلو تریاک از سواری سمند در شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان از کشف تریاک در شهرستان لارستان بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه چهاربرکه این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری سمند مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۹ کیلو تریاک کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند، افزود: متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

توقیف پراید و کشف ۴۰ کیلو تریاک در آباده

فرمانده انتظامی آباده گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، یک سواری پراید توقیف و ۴۰ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴۰ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف شد، گفت: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ رزمجویی تصریح کرد: پلیس به منظور برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی‌امان با این پدیده شوم، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی قاچاق کالا دستگیری سارق لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان لارستان ماموران انتظامی خودرو های عبوری مواد مخدر کیلو تریاک ۵ میلیارد خرده فروش پلیس فتا یک سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر نظارت بر فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هشدار به خطر استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، گفت: مواد غیرمجاز و به ویژه فلزات سنگین که در این گونه محصولات به کار می‌رود، بسیار خطرناک و حتی سرطان‌زا بوده و در بلندمدت آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به پوست وارد می‌کنند.


الهام تاجر افزود: شهروندان هنگام خرید کالا‌های سلامت‌محور به نشان غذا و دارو و تاریخ مصرف بر روی برچسب دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۷۰۲۱۲ گزارش کنند.


وی گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، بازرسی از اصناف در گشت مشترک با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو، نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن شهرستان کاشان به صورت ادواری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک