Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@10:46:50 GMT

بررسی مصوبه مجلس درباره قیر رایگان در پژوهشکده شورای نگهبان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۴۰۷۰

بررسی مصوبه مجلس درباره قیر رایگان در پژوهشکده شورای نگهبان

‍‍‍‍‍‍

طرح الحاق یک بند به تبصره (۱) قانون بودجه سالجاری که به قیر رایگان شهرت یافته، در پژوهشکده شورای نگهبان بررسی شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، طرح الحاق یک بند به تبصره (1) قانون بودجه سال 1399 کل کشور موسوم به قیر رایگان در پژوهشکده شورای نگهبان بررسی شد.

تذکر یک نماینده مجلس درباره برداشت از منابع عمرانی برای توزیع قیر رایگانمخالفت نمایندگان مجلس با سلب فوریت از طرح توزیع قیر رایگانتصویب کلیات طرح تخصیص قیر رایگان در مجلس

ابعاد حقوقی این مصوبه از جنبه عدم مغایرت با قانون اساسی در جلسه مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان با حضور سیامک ره‌پیک قائم‌مقام شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی رئیس پژوهشکده شورای نگهبان، موسوی، دهقان و طحان‌نظیف حقوقدانان شورای نگهبان و جمعی از کارشناسان پژوهشکده شورای نگهبان بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای 

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کدخدایی حقوقدانان شورای نگهبان شورای نگهبان مجلس بیشتر بخوانید... مخالفت نمایندگان مجلس با سلب فوریت از طرح توزیع قیر رایگان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مخالفت نمایندگان مجلس با سلب فوریت از طرح توزیع قیر رایگان واژه های کاربردی مرتبط کدخدایی حقوقدانان شورای نگهبان شورای نگهبان مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ توصیه وزیر راه درباره خرید مسکن به مردم ۲ وزیر دفاع خبر داد؛ تحویل سه فروند جنگنده کوثر تا پایان سال/ خط تولید موتور ملی اوج به زودی راه اندازی می‌شود ۳ تأیید رساله دکتری بذرپاش توسط دانشگاه علامه طباطبائی ۴ بازنشر |نظر آیت‌الله تسخیری درباره امام‌خامنه‌ای و توصیه‌هایی خطاب به نیروهای انقلاب ۵ اختصاصی| گزارش ۱۳ بندی سفیر آمریکا از دیدار با مصدق در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ + عکس ۶ سازوکار مجلس برای تعیین جاماندگان سهام عدالت ۷ امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند ۸ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند مهمترین اخبار سیاسی ۲۸ مرداد در گفتگو با مکّی: برنامه‌ی کودتا علیه مصدق از ۱۳۳۰ کلید خورد/ آیا جریان مذهبی در کودتا نقش داشت؟ امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند سازوکار مجلس برای تعیین جاماندگان سهام عدالت بازنشر |نظر آیت‌الله تسخیری درباره امام‌خامنه‌ای و توصیه‌هایی خطاب به نیروهای انقلاب مهمترین اخبار تسنیم وزیر دفاع خبر داد؛ تحویل سه فروند جنگنده کوثر تا پایان سال/ خط تولید موتور ملی اوج به زودی راه اندازی می‌شود حمله موشکی و خمپاره‌ای به پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه بایدن: درباره ایران هیچ توهمی ندارم/ ترامپ در مقابل ایران خودزنی کرد انتقادهای شدیداللحن ابومازن از امارات: شما نماینده ملت فلسطین نیستید/ مردم ما علیه توطئه متحدند اختصاصی| گزارش ۱۳ بندی سفیر آمریکا از دیدار با مصدق در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ + عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کدخدایی حقوقدانان شورای نگهبان شورای نگهبان مجلس کدخدایی حقوقدانان شورای نگهبان شورای نگهبان مجلس پژوهشکده شورای نگهبان توزیع قیر رایگان امام خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد

وزیر بهداشت در خصوص مصوبه دولت در ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی گفت: این مصوبه به همه بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه هر حادثه یا بیماری که در هفت سال اول زندگی رخ دهد، در سایر سال های عمر باقی می‌ماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، اظهار کرد: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیئت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آنها ایمن شود.

وی با بیان اینکه این مصوبه به تمام بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است و با اشاره به کمبود دارو برای بیماران تالاسمی افزود: بنای ما این است که با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم، اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص دهد، کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش بنیان تامین می‌کنیم.

کد خبر 749679

دیگر خبرها

  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم