Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم شهری، بیش از ۲۰ واحد فروش و ذبح دام غیرمجاز پلمب شدند. تاریخ انتشار: 04:00 - 29 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۰۱۷

محمد نعیمی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، اظهار کرد: در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم شهری، بیش از ۲۰ واحد فروش و ذبح دام غیرمجاز در یزد پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کشتارگاه قدیم در محله صدرآباد باید مطابق قانون از هر نوع فعالیت در زمینه نگهداری و پرورش دام و طیور پاکسازی شود، گفت: در این راستا و با همکاری خوب شهرداری، دامپزشکی و شبکه بهداشت، پلمب و انتقال واحد‌های دامداری غیرمجاز از این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

نعیمی‌نژاد اظهار داشت: با تعامل صورت گرفته، شهرداری منطقه یک یزد در صدد تغییر کاربری اراضی و طرح‌های تشویقی برای منطقه موصوف می‌باشد.

وی بیان اینکه هدف دادستانی یزد تقویت فعالیت‌های اقتصادی در چهارچوب قانون و فعال‌سازی ظرفیت‌های قانونی برای حمایت هرچه بیشتر از قانون مداران در شهر یزد است، اظهار داشت: با اقدامات دستگاه‌های اجرایی به ویژه مدیریت شهری راه برای متخلفین سد می‌شود.

نعیمی نژاد افزود: برخی فعالیت‌ها از جمله پرورش و نگهداری دام و طیور در مناطق مسکونی شهر ممنوع بوده چرا که علاوه بر آسیب به بدنه شهری، حقوق شهروندان از جمله حق سلامت را تضییع می‌کند.

معاون دادستان یزد تصریح کرد: مطابق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مشاغل مزاحم شهری می‌بایست ساماندهی شوند و رسالت قوه قضاییه کمک به انجام اقداماتی جهت خروج زمینه سازان ایجاد مسائل غیر بهداشتی و زیست محیطی از شهرهاست.

وی اضافه کرد: قوه قضاییه از ایجاد شهرک‌های تخصصی مشاغل مزاحم شهری با سیاست‌های تشویقی برای صاحبان این مشاغل حمایت کامل می‌کند.

نعیمی‌نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد که تمام ظرفیت‌های قانونی، نظارتی، اجرایی و در نهایت تسهیل‌گری برای حل این معضل شهری و ساماندهی هرچه سریع‌تر در این زمینه برای ارائه خدماتی موثر به مردم و تقویت آرامش و آسایش شهری، مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: بازدید رییس کل دادگستری استان یزد از مجتمع‌های صنعتی این استان

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلمب واحد دادگستری یزد مشاغل مزاحم شهری نعیمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ارزش ریالی جرایم متخلفین معادل ۳۶ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۲ میلیارد ریال وصول شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند و از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

پزشکی فر اضافه کرد: به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات، گشت‌هایی در استان قزوین از سال گذشته آغاز شده و تاکنون از بین ۲ هزار و ۶۴۶ بازدید در سطح استان ۷۴۳ مورد تخلف ثبت شده است.

وی، نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری، صادر نکردن فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان را عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک برشمرد.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با همراهی دستگاه‌های حاضر تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه دارد و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد