Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رامین طاهری با اشاره به اینکه در مسابقات گزینشی آسیایی می توان سهمیه المپیک را کسب کرد اظهار داشت: با توجه به کشتی گیران آسیایی هایی که در رقابت های جهانی نورسلطان سهمیه گرفتند به طور حتم در آسیا راحت تر می توانیم سهمیه بگیریم چرا که رقبای اروپایی سخت تر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد پیگیری تمریناتش در وضعیت شیوع ویروس کرونا گفت: از اوایل شیوع کرونا چون شرایط شهر ایذه زیاد جالب نبود، همراه با مربی ام آقای عباسی تصمیم گرفتیم در اهواز تمرین کنیم. از همان ابتدا یک گروه سه چهار نفره تشکیل دادیم و طبق برنامه و با رعایت مسائل بهداشتی در اهواز تمرینات را دنبال کردیم.

طاهری درباره رقابت وزن ۸۷ کیلوگرم در ایران گفت: در این سال ها همیشه سطح رقابت وزن ۸۷ کیلوگرم بالا بوده، ما مدال برنز جهان داشتیم. من هم یکی دو سالی دور بودم و خیلی زحمت کشیدم که برگشتم. در این فاصله حسین نوری نفر سوم جهان شد.

وی افزود: سال ۹۶ برای من یک اتفاق خیلی بد افتاد. هر دو زانویم دچار پارگی شد و مجبور به جراحی شدم. این کار را زیر نظر دکتر کیهانی که یکی از بهترین پزشکان ایران است، انجام دادم و او خیلی برایم زحمت کشید. بعد دوره فیزیوتراپی و بازتوانی را زیر نظر دکتر احمدی و دکتر نوروزی انجام دادم تا دوباره توانستم به روی تشک برگردم.

قهرمان آسیا با انتقاد از بی توجهی مسئولان استانی نسبت به قهرمانان عنوان کرد: مدیر کل خوزستان بعید می دانم اصلا ورزشکار ملی اش را بشناسد. ما که خبری از او نداریم و او هم خبری از ما ندارد. اردوان صاحب هم مدت کوتاهی است که سرپرست هیئت کشتی استان شده، او هم البته تماسی با ما نداشته، اما سالن خانه کشتی اهواز را هماهنگ کرده که هفته ای دو جلسه در آنجا تمرین می کنیم.

طاهری در خاتمه درباره اینکه چقدر شانس مدال المپیک را برای خود متصور است خاطرنشان کرد: رقابت داخل ایران زیاد است، اول از همه باید برای کسب دوبنده تیم ملی تلاش کنیم و بعد هر کسی که ملی پوش شد امیدوار هستیم که صاحب مدال المپیک هم شود. ما شانس برای رسیدن به سکو را داریم و اکنون به این خودباوری رسیدیم که مدال بگیریم.

بیشتر بخوانید: واکنش محمد بنا به پرونده مارک ویلموتس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اسماعیلی موفق به کسب مدال طلای مسابقات آسیایی شد، مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان را در کارنامه خود دارد و با توجه به پیش رو بودن میدان المپیک و کسب مدال طلای او در آسیا حالا یک رقیب جدی برای محمدرضا گرایی محسوب می‌شود.

با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در وزن ۶۷ کیلوگرم گفت: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالا بود، همه کشتی‌گیران با تمام توان حاضر شده بودند و خدا را شکر من توانستم با پیروزی در چهار مسابقه به مرحله فینال برسم. در مرحله فینال هم با حریف قزاقستانی کشتی گرفتم، از قبل برای کشتی گرفتن با او برنامه‌ریزی کرده بودم و خدا را شکر توانستم با شکست حریفم به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا برسم. این مسابقات از اهمیت زیادی برای من داشت و خدا را شکر توانستم دست پر به ایران برگردم.

وی در مورد رقابت‌اش با محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم گفت: گرایی از کشتی‌گیران خوب این وزن است، او مدال طلای المپیک را کسب کرده و یکی از کشتی‌گیران قدرتمند این وزن به حساب می‌آید. قطعاً رقابت با او سخت است اما من همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم نتایج خوبی کسب کنم.

اسماعیلی در مورد اعزام به مسابقات رنکینگ دار مجارستان و رقابت او با گرایی برای حضور در المپیک عنوان کرد: این مسابقات خردادماه برگزار می‌شود، طبیعی است که هر دوی ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. امیدوارم هر کشتی‌گیری که زحمت بیشتری بکشد بتواند دوبنده تیم ملی را برای حضور در المپیک به تن کند.

کد خبر 6086694 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود