Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، اندرو کوئومو فرماندار نیویورک در کنفرانس مطبوعاتی که دیروز دوشنبه در منهتن برای بررسی وضعیت سینماها برگزار شد گفت بازگشایی سینماها در فهرست ضروریات در مقام بالایی جای ندارد و برای گسترش کووید ۱۹ خطرناک محسوب می‌شود.

وی گفت مطمئنم که گروه وسیعی از مردم می‌گویند نمی‌توانند بدون رفتن به سینما سر کنند، اما با توجه به ریسک بالای سینما رفتن، باید گفت بازگشایی سینماها ضروری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یک سیستم تهویه وجود دارد و شما آنجا برای یک زمان طولانی نشسته‌اید. حتی اگر با ظرفیت ۵۰ درصد در نظر بگیریم یک یا دو صندلی بین دو نفر فاصله است و این یعنی وضعیت خطرناک.

بیل دی بلاسیو شهردار نیویورک نیز پیش‌تر سالن‌های سینماها را از لیست مشاغل بالقوه که می‌توانند در فاز ۴ شروع به کار کنند حذف کرده بود. این مشاغل از اواخر جولای فعالیت خود را شروع کرده‌اند.

کائومو جمعه گفته بود موزه‌ها می‌توانند از ۲۴ آگوست (۳ شهریور) باز شوند و با ظرفیت ۲۵ درصد میزبان بازدیدکننده‌ها باشند.

در مجموع ۱۳۸۶ سالن سینما از ۶۰۲۱ سالن سینمای سراسر آمریکا شروع به کار مجدد کرده‌اند. از این میان ۳۱۶ مورد درایو-این سینما هستند. سینماهای زنجیره‌ای ACM و رگال از اواخر آگوست کارشان را شروع کرده‌اند، اما شامل حال نیویورک نشده است.

کائومو گفته بازگشایی سالن‌های ورزشی ضروری‌تر از سالن‌های سینماست.

کد خبر 5001784

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلی سینماها نیویورک شیوع کرونا فیلم کوتاه موسیقی ایرانی تئاتر ایران ویروس کرونا برنامه تلویزیونی موسیقی نواحی فیلم سینمایی فیلم مستند آلبوم موسیقی محرم 99 سازمان صداوسیما شبکه سه سیما رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هم‌مسیر اتیسم، دوی نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اتیسم است، گروه های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد "هم‌مسیر اتیسم" اردیبهشت ماه سال گذشته در تهران توسط انجمن اتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مدیرعامل انجمن اتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اتیسم ضروری است، خانواده‌های اتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند. بزرگسالان اتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود.

"هم‌مسیر اتیسم" هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند.

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹