Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سراسر کشور، رقابت بیش از ۱۹ هزار نفر داوطلب کنکور سراسری در استان قزوین از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، همزمان با سراسر کشور، رقابت 19 هزار و 26 نفر داوطلب کنکور سراسری در استان قزوین صبح امروز (چهارشنبه 29 مرداد) با رقابت داوطلبان رشته هنر آغاز شد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در خصوص برگزاری کنکور سراسری در قزوین بیان کرد: بزرگترین ماراتن علمی کشور از 29 مرداد ماه آغاز و تا روز یکم شهریور ماه ادامه دارد و نزدیک به 20 هزار نفر در استان قزوین در کنکورسراسری به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«منوچهر حبیبی» افزود: تمامی مقدمات برگزاری کنکوری آرام و سالم فراهم شده است و همه دستگاه ها پای کار هستند و در آماده باش کامل به سر می برند بنابراین شرکت کنندگان در آزمون سراسری و خانواده هایشان دلهره و نگرانی نداشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی در عالی ترین سطح آن در کنکور سراسری مراعات می شود چراکه کنکوری ها آینده سازان و مدیران آینده کشور هستند و توجه به سلامت آنها برای ما حائز اهمیت است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: به والدین و همراهان کنکوری ها توصیه می کنیم از تجمع در ورودی مراکز برگزاری آزمون پرهیز کنند چراکه هرگونه تجمع باعث شیوع بیماری کرونا می شود.

 

نماینده سازمان سنجش در استان قزوین هم با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری در استان اظهار کرد: آزمون سراسری سال 99 با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با رقابت 19 هزار و 26 نفر در استان قزوین برگزار می شود که 60 درصد شرکت کنندگان، بانوان هستند.

 

«محمد مولوی» خاطر نشان کرد: پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی لحاظ شده است به طوری که برای داوطلبان ماسک در نظر گرفته شده و قبل از ورود به جلسه تب سنجی شده و وسایل ضدعفونی کننده هم در سالن ها در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و صندلی ها هم با فاصله یک متر و 80 سانتی متری از هم قرار گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: کنکور سراسری در استان قزوین به مدت چهار روز و در 10 حوزه امتحانی برگزار می شود که چهارشنبه 29 مرداد ماه داوطلبان گروه آزمایشی هنر، پنجشنبه 30 مرداد گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی، جمعه 31 مرداد داوطلبان گروه آزمایش علوم تجربی و شنبه یکم شهریور داوطبان گروه آزمایشی زبان های خارجی به رقابت می پردازند.

 

گفتنی است یک میلیون و 393 هزار و 233 کارت برای رقابت داوطلبان کنکور سراسری سال 99 در پنج گروه آزمایشی در کشور صادر شده است که گروه آزمایشی علوم تجربی با ۴۲ درصد شرکت کننده، بیشترین میزان داوطلبان کنکور را دارد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: گروه هنر پروتکل های بهداشتی کنکور سراسری کنکور سراسری در استان استان قزوین گروه آزمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان سمنان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با حضور ۱۶۷۸ داوطلب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

دکتر رضا زیاری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به دلیل دارا بودن امکانات و تجهیزات خوب و باکیفیت، محیطی زیبا و کافی، همکاری همه جانبه و کاملی را به منظور فراهم آوردن شرایط ایده‌آل و مطلوب در برگزاری آزمون فوق با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون داشته است.

زیاری گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز، جمعه ۱۴ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های حفاظتی و امنیتی آزمون برگزار شد و یک هزار و ۶۸۷ داوطلب از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، گرمسار و آرادان به رقابت پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و امکانات موجود در این واحد دانشگاهی، واحد سمنان، به عنوان حوزه‌ برگزاری این دوره از آزمون استخدامی اداره آموزش و پرورش در سطح شهرستان انتخاب و با جهاد دانشگاهی نهایت همکاری را داشتند.

این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی، شامل مربی تربیت بندی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903104

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان