Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-05@00:30:21 GMT

پاییز نگران کننده ای پیش رو داریم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۵۵۸۴

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درباره نگرانی ها از موج سوم بیماری در پاییز، عنوان کرد: برخی از محدودیت ها در پاییز هم باید ادامه پیدا کند و ممکن است حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس محدود شود، چراکه یکی از اساسی ترین فاکتورهای مؤثر در گسترش ویروس، آغاز فعالیت های آموزشی و افزایش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر زالی در نشست ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در شهر تهران با نمایندگان رسانه های بین المللی که با حضور دکتر عبدالحسین شیروی مدیر اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، تلاش نظام های علمی و مدیریتی دنیا برای به اشتراک گذاری تجربیات و دستاورهای کارآمد را ضروری دانست و گفت: برای ریشه کنی کرونا باید تمامی مرزها از بین برود و گفتمان جهانی با دردی مشترک و احساس همدردی به همگان منتقل شود.
دکتر زالی در این نشست با اشاره به ماهیت عالم گیری پاندمی کرونا در عرصه های مختلف جهانی اظهار کرد: کرونا صرفا یک بیماری بیولوژیک نیست، این بیماری مؤلفه های اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و سیاسی را نیز دربرگرفته است.
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با تاکید بر این که کووید ۱۹ دنیا را با بحران های اقتصادی مختلفی روبرو کرده، به افت شاخص های PMI در حوزه های مختلف تولید در سراسر دنیا اشاره کرد و گفت: این شاخص در عرصه های مختلف نیز در حال کوچک تر شدن است به شکلی که بنظر می رسد تا پایان این بیماری نیز این روند ادامه داشته باشد.

برچسب ها: کرونا ، پاییز ، آنفولانزا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JgD

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کرونا پاییز آنفولانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خدابنده لو گفت: امروزه افراد دارای معلولیت در فعالیت‌های اجتماعی و مسابقات زیادی شرکت و توانمندی‌های خود را به جامعه ثابت می‌کنند.

وی افزود: در این راستا اولین جشنواره ورزش‌های بومی، محلی در سه شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده در سال گذشته برگزار شد که استقبال گروه‌های هدف را به دنبال داشت.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: فعالیت‌های ورزشی برای افراد دارای معلولیت از ۲ جنبه درمانی که هدف آن تأمین سلامتی و پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری‌های ثانویه است حائز اهمیت می‌باشد.

خدابنده لو گفت: ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت می‌کند بلکه نگرش جامعه را نسبت به معلولین دگرگون کرده و از نظر جسمی، روحی، فردی و اجتماعی آنها اثر قطعی و تعیین کننده‌ای دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین به اجرای طرح آموزشی آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌ها در دوره سالمندی اشاره کرد و گفت: این طرح با موضوعات سکته مغزی، بیماری قلبی- عروقی، استئوپروز، آرتروز، دیابت، سقوط و دمانس (آلزایمر) است که در سال گذشته ۲ هزارو ۷۲۷ در سطح استان شهری و روستایی تحت پوشش قرار گرفتند.

به گفته وی، آشنایی با بیماری استئو آرتریت، سقوط- بیماری دیابت - بیماری قلبی و عروقی -پوکی استخوان - سکته مغزی و آشنایی با بیماری دمانس از جمله موضوعاتی است که برای سالمندان جامعه هدف بهزیستی و افراد محلی در ۲ گروه سنی میانسالان با رده سنی ۶۵ الی ۴۵ و گروه سالمندی با رده سنی ۸۵ الی ۶۵ برای هر ۲ جنس آموزش داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ویتامینی که چربی کبدچرب را دفع می‌کند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌ تر کرد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • این ویتامین چربی کبد را دفع می‌کند | روش‌های کاربردی برای تقویت سلامت کبد
  • مهم‌ترین قدمی که می‌توان برای سلامتی کبد برداشت
  • چطور باید حواسمان به بیماری‌های کبد باشد؟
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • تشخیص زودهنگام بیماری‌های کبد را جدی بگیرید
  • چرا سلامتی کبد بسیار مهم است؟