Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی تشکیل کمیسیون ویژه‌ باشگاه تحریمی‌ها در دستورکار جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس آغاز شد.

جلسه علنی مجلس برای بررسی اعتبارنامه تاجگردون منتخب گچساران آغاز شد

احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس دستورکارهای جلسه علنی امروز(چهارشنبه، 29 مرداد 99) پارلمان را به شرح زیر قرائت کرد:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص لایحه دو فوریتی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار یا فرابورس ایران از طریق ثبت سهام با سلب حق تقدم

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان در خصوص تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها

انتخاب اعضای کمیسیون ویژه جهش تولید

انتخاب یک نفر از نمایندگان به عنوان عضو در هیئت نظارت بر مطبوعات

انتخاب ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای برنامه ریزی استان‌ها در 13 استان

انتخاب ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان‌ها در 13 استان

انتخاب نمایندگان ناظر در کمیته هماهنگی اشتغال استان‌ها

انتخاب نمایندگان ناظر در شورای معادن استان‌ها 

انتخاب نمایندگان ناظر بر شورای نظارت بر مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در 12 استان

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مجلس مجلس بیشتر بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. بررسی طرح تشکیل کمیسیون ویژه "باشگاه تحریمی‌ها" در هیئت‌رئیسه مجلس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بررسی طرح تشکیل کمیسیون ویژه "باشگاه تحریمی‌ها" در هیئت‌رئیسه مجلس واژه های کاربردی مرتبط احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مجلس مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ وزیر دفاع خبر داد؛ تحویل سه فروند جنگنده کوثر تا پایان سال/ خط تولید موتور ملی اوج به زودی راه اندازی می‌شود ۲ بازنشر |نظر آیت‌الله تسخیری درباره امام‌خامنه‌ای و توصیه‌هایی خطاب به نیروهای انقلاب ۳ بررسی مصوبه مجلس درباره قیر رایگان در پژوهشکده شورای نگهبان ۴ سازوکار مجلس برای تعیین جاماندگان سهام عدالت ۵ اختصاصی| گزارش ۱۳ بندی سفیر آمریکا از دیدار با مصدق در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ + عکس ۶ تأیید رساله دکتری بذرپاش توسط دانشگاه علامه طباطبائی ۷ امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند ۸ گزارش تاریخ| "ساواک" یا "انقلابیون" چه کسانی فاجعه سینما رکس را رقم زدند؟ مهمترین اخبار سیاسی ۲۸ مرداد در گفتگو با مکّی: برنامه‌ی کودتا علیه مصدق از ۱۳۳۰ کلید خورد/ آیا جریان مذهبی در کودتا نقش داشت؟ امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند سازوکار مجلس برای تعیین جاماندگان سهام عدالت بازنشر |نظر آیت‌الله تسخیری درباره امام‌خامنه‌ای و توصیه‌هایی خطاب به نیروهای انقلاب مهمترین اخبار تسنیم «معدن، گنج پنهان»|۴۰۰۰میلیارد دلاری که دفن شده/کرباسیان:وزارت معادن احیا شود؛ نفت و سیاست، معدن را به حاشیه بُرد وزیر دفاع خبر داد؛ تحویل سه فروند جنگنده کوثر تا پایان سال/ خط تولید موتور ملی اوج به زودی راه اندازی می‌شود پیگیری تسنیم نتیجه داد: لغو انحلال پژوهشکده آبخیزداری در دستورکار مجلس/ساداتی‌نژاد: معجزه آبخیزداری را دیدیم مکاتبه خاندوزی با وزیر اقتصاد/ماشین تولید مقررات در دستگاههای دولتی و عمومی روزانه مشغول کار است پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه هدف حمله موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مجلس مجلس احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مجلس مجلس تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی ها جلسه علنی مجلس امام خامنه ای استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود

علی خضریان در تشریح نشست کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در خصوص تعیین تکلیف مشکل مجوز‌های مالکان زمین تپه سیف جاجرود اظهار داشت: این مجموعه صنعتی که در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شرق تهران قرار دارد، دارای زمین‌هایی با موقعیت تجاری است که از سال ۱۳۷۵ به متقاضیان آن اختصاص یافته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که شرکت بالادستی عمران پردیس از تعیین تکلیف مالکیت این زمین‌ها با استناد به مصوبه هیأت وزیران، عدول کرده از این رو شکایتی از سوی مالکان این زمین‌ها در خصوص طرز کار دستگاه‌های دولتی به ویژه وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون اصل نود واصل شد. 

خضریان در ادامه با اشاره به نتیجه این جلسه، بیان داشت: در این جلسه ضمن بررسی جوانب موضوع و پس از استماع مشکلات نماینده مالکان و همینطور نمایندگان وزارت راه و سازمان حفاظت محیط زیست، مقرر شد گزارشی از سوی شورای عالی محیط زیست جهت تعیین تکلیف این منطقه و لکه‌های صنعتی فاصله ۱۲۰ کیلومتری تهران ارائه شود. 

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش شورای معماری باید نسبت به بازنگری و جابجایی حدود مرزی شهر پردیس اعلام نظر کند و تصمیمات لازم در چارچوب کمک به تولیدکنندگان در سال ۱۴۰۳ که به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، اتخاذ شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری