Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی(ره) در استان قزوین گفت: در قالب مرحله برپایی نهضت تعاون و احسان ۲۵ میلیون تومان جهیزیه به زوج‌های جوان قزوینی که از خانواده‌های محروم باشند، اهدا خواهد شد. - اخبار استانها -

مرتضی فرخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه توسعه سنت حسنه ازدواج از وظایف اجتماعی مهم ستاد اجرای فرمان امام(ره) است، اظهار داشت: در قالب مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات مؤمنانه که با عنوان نهضت تعاون و احسان برپا شده 25 میلیون تومان جهیزیه به زوج‌های جوان قزوینی که از خانواده‌های محروم باشند، اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 5 میلیون تومان از هزینه تهیه این جهیزیه‌ها با مشارکت خیران استان قزوین تامین می‌شود، گفت: این جهیزیه‌ها که شامل کلیه وسایل ضروری تشکیل زندگی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، فرش، اتو و سرویس خواب، سرویس قابلمه، سرویس چینی، قاشق و چنگال است، برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان این جهیزیه‌ها در اختیار نوعروسانی قرار خواهد گرفت که مهریه آنها بیشتر از 14 سکه نباشد.

فرخی توزیع 80 تن مرغ بین نیازمندان را از دیگر فعالیت‌ّهای این ستاد در قالب نهضت تعاون و احسان عنوان کرد و افزود: همچنین برای یاری به دانش‌آموزان مناطق محروم و دورافتاده در سال تحصیلی پیش‌رو، از اول شهریورماه بسته کاملی از لوازم التحریر را میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌کنیم.

1268 واحد مسکونی در طرح «مسکن برکت» در استان قزوین ساخته می‌شودصاحبان مشاغل خانگی در استان قزوین وام قرض‌الحسنه 50 میلیون تومانی دریافت می‌کنندکاروان سلامت به مناطق محروم قزوین می‌رود/ بیماران خاص بیمه برکت می‌شوند

اعطای 30 میلیارد تومان وام اشتغال به اهالی الموت، طارم و کوهین

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان همچنین از توزیع 30 میلیارد تومان وام خوداشتغالی بین اهالی مناطق الموت، طارم‌سفلی و کوهین خبر داد و گفت: مبلغ این تسهیلات بانکی بین 30 تا 50 میلیون تومان است که به صورت قرض‌الحسنه و با کارمزد 4 درصدی در اختیار خانواده‌های روستایی قرار خواهد گرفت.

فرخی مهلت تنفس بازپرداخت اقساط این تسهیلات را 6 ماه عنوان کرد و ادامه داد: همچنین خانواده‌های محرومی که از این وام‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند هر 6 ماه یکبار اقساط وام خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ ت

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین محرومیت زدایی تعاون بیشتر بخوانید... کاروان سلامت به مناطق محروم قزوین می‌رود/ بیماران خاص بیمه برکت می‌شوند صاحبان مشاغل خانگی در استان قزوین وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند ۱۲۶۸ واحد مسکونی در طرح «مسکن برکت» در استان قزوین ساخته می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کاروان سلامت به مناطق محروم قزوین می‌رود/ بیماران خاص بیمه برکت می‌شوند صاحبان مشاغل خانگی در استان قزوین وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند ۱۲۶۸ واحد مسکونی در طرح «مسکن برکت» در استان قزوین ساخته می‌شود واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین محرومیت زدایی تعاون پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ جهش تولید| مجتمع صنعتی خلیج فارس اهواز زمینه اشتغال ۴۰۰۰ جوان خوزستانی را فراهم می‌کند ۳ توزیع نهاده‌های دامی در گیلان؛ ۶۲ هزار تن گوشت مرغ امسال در استان تولید شد ۴ مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان: پیروزی‌های این فصل حاصل کارِ گروهی بود/ ربیعی کار کرد و شعار نداد ۵ آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند ۶ سابقه وقوع ۲۷ خطر از ۵۳ خطر احصاء شده کشور در کاشان وجود دارد/ایجاد مرکز لرزه‌نگاری قمصر ۷ گزارش ویدئویی| بزرگ‌ترین آیین‌های محرم در مازندران چگونه برگزار می‌‏شود؟ ۸ گیلان| پشتیبانی از چرخه تولید با تأمین مواد اولیه کارخانجات/ زیرساخت‌های بندر کاسپین تقویت می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت هیئتی‌های اصفهان از محرم متفاوت امسال / اقامه باشکوه عزای سیدالشهدا (ع) ‌‌با رعایت ‌بهداشت‌ وزیر میراث فرهنگی در گفت‌وگو با تسنیم: کاروانسراها را به هتل‌کاروانسرا تبدیل می‌کنیم‌ آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند عضو مجلس خبرگان‌: در سایه عزاداری محرم ‌جنگ تحمیلی را با سربلندی پشت سر گذاشتیم/ باید مراسم‌ها ‌با دقت کافی برگزار شود+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد «معدن، گنج پنهان»|۴۰۰۰میلیارد دلاری که دفن شده/کرباسیان:وزارت معادن احیا شود؛ نفت و سیاست، معدن را به حاشیه بُرد مخالفت فرهیختگان اماراتی با اقدام خائنانه آل نهیان/ « مردم امارات در معرض خفقان و سرکوب هستند» آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند عمران خان: هرگز مردم فلسطین را تنها نمی‌گذاریم و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین محرومیت زدایی تعاون استانداری قزوین محرومیت زدایی تعاون استان قزوین میلیون تومان مناطق محروم قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا