Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که شمار تلفات حملات روز استقلال در کابل به ۳ کشته و ۱۶ زخمی افزایش یافته است، مسئولیت این حملات را داعش به عهده گرفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «طارق آرین» سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که در حمله راکتی روز گذشته در شهر کابل 3 نفر از جمله 2 کارمند دولت کشته و 16 تن دیگر از جمله 6 غیرنظامی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرین درباره هویت کارمندان دولتی کشته شده و نیز زخمی‌ها چیزی نگفت.

پیش از این اما «خبرگزاری فرانسه» به نقل از منابع گزارش داده بود که 6 نفر از اعضای گارد تشریفات ریاست جمهوری بر اثر اصابت یکی از راکت‌ها زخمی شدند.

سخنگوی وزارت کشور افغانستان اظهار داشت که این راکت‌ها از دو منطقه مختلف شلیک شدند و بر منازل مسکونی در ناحیه اول، دوم، هشتم و شانزدهم امنیتی شهر کابل برخورد کردند.

گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت شلیک 16 راکت را پذیرفت و مدعی شد که این راکت‌ها به کاخ ریاست جمهوری، سفارتخانه‌ها و دفاتر دولتی اصابت کرده است.

شلیک 14 راکت به کابل در سالروز استقلال افغانستانخودرویی که مراسم تحلیف غنی و عبدالله را هدف قرار داد+عکسطالبان: منسوب کردن داعش به طالبان تبلیغات کابل است

انتهای پیام/.

R1447/P/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط داعش اخبار "افغانستان" بیشتر بخوانید... طالبان: داعش و امنیت ملی افغانستان قصد حمله به زندانیان آزاد شده ما را دارند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... طالبان: داعش و امنیت ملی افغانستان قصد حمله به زندانیان آزاد شده ما را دارند واژه های کاربردی مرتبط داعش اخبار "افغانستان" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ بایدن: درباره ایران هیچ توهمی ندارم/ ترامپ در مقابل ایران خودزنی کرد ۲ الجزیره: آمریکا روز پنج‌شنبه از ایران به رئیس شورای امنیت شکایت می‌کند ۳ بیانیه مهم سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آینده منتشر می‌شود ۴ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه هدف حمله موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفت ۵ بایدن رسماً نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد ۶ عربستان بار دیگر خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد ۷ یمن| آزادسازی ۱۰۰۰ کیلومترمربع در البیضاء؛ تلفات و خسارت‌های سنگین مزدوران تروریست عربستان ۸ انتقادهای شدیداللحن ابومازن از امارات: شما نماینده ملت فلسطین نیستید/ مردم ما علیه توطئه متحدند مهمترین اخبار بین الملل بایدن رسماً نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد رئیس جمهور مالی استعفا کرد عربستان بار دیگر خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه هدف حمله موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفت مهمترین اخبار تسنیم امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد مخالفت فرهیختگان اماراتی با اقدام خائنانه آل نهیان/ « مردم امارات در معرض خفقان و سرکوب هستند» آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند رونمایی از مستندی جدید از جنگ «۳۳ روزه لبنان» با روایت سه خبرنگار ایرانی در تسنیم عمران خان: هرگز مردم فلسطین را تنها نمی‌گذاریم و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داعش اخبار افغانستان داعش اخبار افغانستان ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی را بر عهده گرفت

منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی در شهر اسکندریه را برعهده گرفته است.

به گزارش مشرق از المیادین، گروه موسوم به «طلائع التحریر؛ مجموعه الشهید محمد صلاح» مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت و تأکید کرد که در جریان آن، یکی از عناصر ارشد موساد به نام «زیف کیبر» به هلاکت رسیده است.

گروه مصری طلائع التحریر در بیانیه‌ای اعلام کرد که در فرصت مناسب جزئیات نحوه شناسایی و قتل این جاسوس موساد که در پوشش تاجر فعالیت می‌کرد را اعلام خواهد کرد.

پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که یک تاجر اسرائیلی در شهر اسکندریه واقع در شمال مصر به هلاکت رسیده است.

بر اساس گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم، این تاجر اسرائیلی که هنوز هویتش مشخص نیست به ضرب چاقوی یک جوان مصری کشته شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وزارت خارجه این رژیم در حال بررسی این موضوع است.

دیگر خبرها

  • یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی را بر عهده گرفت
  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • فیلم/حملات راکتی به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • از سامانه راکتی «رجوم» چه می‌دانیم؟ +عکس
  • از سامانه راکتی «رجوم» چه می‌دانیم؟/ +عکس
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت