Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@03:39:35 GMT

لیست دارایی‌‎های خود را بفرستید!

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۷۰۲۲

لیست دارایی‌‎های خود را بفرستید!

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم نوشت: اخیرا جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد اگر با یک مدیر یا رئیس چنین برخوردی شود، دیگر هیچکس جرات نمی‌کند قراردادی خارج از چارچوب با خارجی‌ها امضا کند. حالا انگار موعد آن رسیده تا برای اولین بار این اتفاق رخ دهد و عبرت شود برای دیگران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
روز گذشته خبر رسیدکه به مهدی تاج و اعضای هیات رئیسه دستور رسیده تا لیست تمام دارایی‌های خود را در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهند. این اتفاق درست بعد از آن رخ داد که ابتدا مجلس از سازمان بازرسی خواست تا به قرارداد جنجالی ویلموتس رسیدگی کند و در ادامه این سازمان بعد از بررسی‌ها آن را به قوه قضائیه ارجاع داد. بنابراین پرونده به دادسرا رسید تا به مرحله صدور رای برسد. 
حالا افشای خبر نامه سازمان بازرسی نشان می‌دهد فرضیه پرداخت پول ویلموتس از جیب تاج و هیات رئیسه صحت دارد و شایعه نیست. از مدتی قبل این شایعه در رسانه‌ها مطرح شد ولی انگار به مرحله اجرایی رسیده است. بعضی از اعضای هیات رئیسه می‌گفتند در جریان قرارداد ویلموتس نیستند ولی چندی قبل کاظم طالقانی فاش کرد تمام آنها از قرارداد با ویلموتس با خبر بودند! نکته مهمتر این است امضای موافقت تمام اعضا هم پای نامه جذب ویلموتس دیده می‌شود، به همین دلیل راه فراری برای آنها هم وجود ندارد. 
روز گذشته علی کفاشیان هم خبر ارسال نامه را تائید کرد. او در این باره گفت: «سازمان بازرسی و دادسرا به من هم نامه زدند که لیست دارایی‌های خود را برایمان بفرستید چون قرارداد مارک ویلموتس را امضا کرده ام! منتهی من توضیح دادم که در آن زمان من قرارداد را امضا نکردم چون از حضور در فوتبال محروم بودم و در هیات رئیسه حضور نداشتم.» 
بنابراین خبر کاملا صحت دارد و به نظر مسئولان به دنبال آن هستند تا عاملان امضای این قرارداد عجیب و غریب، محکوم به پرداخت هزینه و جریمه آن شوند. نکته اینجاست فدراسیون در گذشته هم دو میلیون یورو نقدی به ویلموتس در ترکیه پرداخت کرد که تکلیف آن پول هم هنوز مشخص نشده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دارایی فوتبال ویلموتس هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان، سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه سازمان بازرسی کل بصورت سرزده از شعب منتخب بانک­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد:

همزمان با ابلاغ سیاست­‌های اعتباری سال ۱۴۰۳ بانک‌­ها و حسب دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بازدید سرزده از دستگاه­‌های خدمت‌رسان، جعفر حسینی سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه به همراه سربازرس و بازرس این حوزه به صورت سرزده از شعب منتخب بانک‌­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

در این بازدید، هیات بازرسی ضمن بررسی برخی از پرونده‌های تسهیلات پرداختی در شعب، تذکرات لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات بانکی، تکریم ارباب رجوع، پرداخت تسهیلات خرد خصوصاً تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری و عدم سخت­گیری در اخذ تضامین مازاد بر مقررات، عدم دریافت تصویر مدارک هویتی وفق بخشنامه بانک مرکزی داده شد.

در جریان این بازرسی، موضوع صف متقاضیان در انتظار دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز مطالبه و بازرسی قرار گرفت.

همچنین رعایت نرخ سود سپرده و تسهیلات پرداختی و تاثیر آن بر ناترازی بانک‌­ها و تورم در جامعه، رعایت مقررات بانک مرکزی در ارائه ضمانت‌نامه‌های بانکی و اعتبارات اسنادی داخلی، پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تولیدی و تعاونی و نرخ کارمزد خدمات مورد تاکید بازرس کل قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • مبادله بیش از ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بین استان فارس و هیات‌های خارجی
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب