Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ عمرانی در این استان تا سال ۱۴۰۰ گفت: ۳۳ پروژه اقتصادی نیز در راستای جهش تولید با پیش‌بینی اشتغال‌زایی ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر تا پایان امسال تعیین‌تکلیف می‌شود. - اخبار استانها -

حسین کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: با توجه به سیاست دولت و برنامه ریزی‌های انجام شده، پروژه‌های بزرگ عمرانی از جمله جاده "پاتاوه" به دهدشت تا سال 1400 افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جاده ملی پاتاوه- دهدشت از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان در سال 73 بوده است، عنوان کرد: این پروژه تا قبل از سال 95 پیشرفت فیزیکی مطلوبی نداشت که بعد از این سال روند اجرایی تسریع داده شد و در واقع اعتبار مورد نیاز اختصاص یافته است.

کلانتری از بهره برداری از پروژه چهار خطه کردن مسیر یاسوج- شیراز تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و افزود: چندین پروژه بزرگ در حوزه‌های مختلف تا سال 1400 افتتاح و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

تفاهم قرارگاه خاتم با دولت برای تکمیل 118 پروژه عمرانی/ آزادراه اراک ــ بروجرد عملیاتی می‌شودمعاون رئیس جمهور: 10 پروژه عمرانی تا پایان سال در استان مازندران افتتاح می‌شود186 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای پروژه راه‌سازی گچساران به بهبهان حد فاصل خیرآباد 50 کیلومتر عملیات آسفالت انجام و 200 میلیارد تومان نیز هزینه شده است.

کلانتری با اشاره به دست اجرا بودن پروژه‌های بزرگ اقتصادی از جمله پتروشیمی گچساران، دهدشت و نیروگاه سیکل ترکیبی، ادامه داد:  33 پروژه اقتصادی نیز در راستای جهش تولید با پیش‌بینی اشتغال‌زایی 13 هزار و 200 نفر تا پایان امسال تعیین‌تکلیف می‌شود.

وی با بیان اینکه "8300 میلیارد تومان پروژه در دست اجرا در حوزه وزارت نیرو داریم" گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت بوده و از تعریف پروژه‌های جدید خودداری می‌کنیم.

انتهای پیام/542/س

R41452/P/S6,69/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هفته دولت بیشتر بخوانید... اجرای ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه چابهار / مکران آباد می‌شود ساخت پروژه عمرانی و احداث حوزه های مقاومت بسیج در فاز ۸ و ۱۱ پردیس آغاز شد ۹ پروژه عمرانی بسیج سازندگی به یاد جهادگران آسمانی خراسان جنوبی افتتاح شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اجرای ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه چابهار / مکران آباد می‌شود ساخت پروژه عمرانی و احداث حوزه های مقاومت بسیج در فاز ۸ و ۱۱ پردیس آغاز شد ۹ پروژه عمرانی بسیج سازندگی به یاد جهادگران آسمانی خراسان جنوبی افتتاح شد واژه های کاربردی مرتبط هفته دولت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ جهش تولید| مجتمع صنعتی خلیج فارس اهواز زمینه اشتغال ۴۰۰۰ جوان خوزستانی را فراهم می‌کند ۳ توزیع نهاده‌های دامی در گیلان؛ ۶۲ هزار تن گوشت مرغ امسال در استان تولید شد ۴ مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان: پیروزی‌های این فصل حاصل کارِ گروهی بود/ ربیعی کار کرد و شعار نداد ۵ آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند ۶ سابقه وقوع ۲۷ خطر از ۵۳ خطر احصاء شده کشور در کاشان وجود دارد/ایجاد مرکز لرزه‌نگاری قمصر ۷ گزارش| محرم کرونایی در اردستان / ویروسی که نخل‌گردانی ۳۰۰ ساله اردستان را به تعطیلی کشاند ۸ گزارش| مانکن‌های نامتعارف و جولان پوشش‌های غیر‌اسلامی در بازار بیرجند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت هیئتی‌های اصفهان از محرم متفاوت امسال / اقامه باشکوه عزای سیدالشهدا (ع) ‌‌با رعایت ‌بهداشت‌ وزیر میراث فرهنگی در گفت‌وگو با تسنیم: کاروانسراها را به هتل‌کاروانسرا تبدیل می‌کنیم‌ گزارش| قطب صنعت نساجی کشور محصور ‌در پیله واردات ابریشم / ‌چرا زنجان صنعت تولید نخ ابریشم ندارد؟ آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند مهمترین اخبار تسنیم امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد مخالفت فرهیختگان اماراتی با اقدام خائنانه آل نهیان/ « مردم امارات در معرض خفقان و سرکوب هستند» آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند تشریح برنامه های آموزش و پرورش و زمان آغاز سال تحصیلی جدید از زبان«حاجی‌میرزایی» رونمایی از مستندی جدید از جنگ «۳۳ روزه لبنان» با روایت سه خبرنگار ایرانی در تسنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دولت میلیارد تومان پروژه عمرانی بهره برداری جهش تولید تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه ایمن‌سازی جاده‌‌ها، رفع نقاط پر خطر جاده‌ای و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد گفت: در طرح‌های راهسازی دشتستان ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، ابراهیم رضایی صبح امروز در بررسی طرح‌های راهداری در محورهای مختلف دشتستان با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم جاده ایمن در محورهای مواصلاتی دشتستان است اظهار داشت: ایمن‌سازی جاده بخش ارم و بوشکان در شهرستان دشتستان یکی از مطالبات مهم مردم است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در اجرایی شدن طرح‌های راهسازی در محورهای دشتستان خواستار تسریع در تکمیل محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد به وحدتیه و ساخت پل درودگاه در محور دشتستان شد.

حجم اعتبارات راهداری استان بوشهر چند برابر شد

محمدهادی رستمیان نیز با اشاره به اینکه تکمیل طرح نیمه‌تمام گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام به ویژه عملیات راهسازی از اولویت‌های استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته اقدامات مهمی در عرصه تکمیل طرح‌های عمرانی انجام شده است افزود: افتتاح طرح‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف از جمله جاده‌ای در برنامه هفته دولت و دهه فجر امسال قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر را از اولویت‌های بخش عمرانی دانست و بیان کرد: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده و با حمایت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

500 میلیارد تومان پروژه در راه‌های دشتستان فعال است

عبدالکریم اخترشناس هم با بیان اینکه راه‌های استان در دولت سیزدهم به کارگاه سازندگی مبدل شده، گفت: در دشتستان افزون بر  500 میلیارد تومان پروژه راهداری در محورهای مواصلاتی مختلف جاده‌ای و روستایی فعال است.

وی با اشاره به ایمن‌سازی جاده‌های مواصلاتی در دشتستان خاطرنشان کرد: اکنون 12 پروژه در زمینه‌های تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و رفع نقاط پر خطر در محور‌های مواصلاتی اصلی و روستایی دشتستان در دست اجراست. تعریض و بهسازی محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد به وحدتیه، احداث پل بزرگ درودگاه و تعمیرات ابنیه راه‌ها از شاخص‌ترین پروژه‌های دشتستان دانست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افتتاح طرح‌های راهداری دشتستان در هفته دولت و دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: بخشی از پروژه‌های راهداری دشتستان تا هفته دولت و باقیمانده آن تا دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

اخترشناس، ارتقای ایمنی و بهبود راه‌های مواصلاتی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در ایمن‌سازی جاده‌ها در محورهای مختلف جاده‌ای از جمله روستایی اقدامات مهمی شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود