Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه ماه عزای حسینی تعدادی از هیئت‌های نهاوند برای برگزاری مراسم عزاداری در حال آماده‌سازی مکان‌های روباز طبق دستورات ستاد مقابله با کرونا هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ماه محرم که فرامی‌رسد، دل‌های عاشقان اهل‌بیت حال و هوای دیگری دارد و به‌رسم هرساله مردم خود را برای اقامه عزاداری آماده می‌کنند؛ امسال با توجه به شرایط کرونایی کشور، هیئت‌ها خود را برای برگزاری عزاداری با عمل به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت‌های نهاوند خود را ملزم به رعایت دستورات بهداشتی می‌دانند و همواره نشان داده‌اند که پای‌کار بوده و این موضوع را در انجام چندین مرحله کمک مومنانه نشان دادند.

ستاد مقابله با کرونا امسال برای عزاداری‌ها پروتکل‌هایی معین کرده است و سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند نیز این دستورات را به هیئت‌ها ابلاغ کرده و جلسات توجیهی برگزار کرده است.

یکی از الزامات ستاد کرونا، برگزاری مراسم عزاداری در مکان‌های روباز است که هیئت‌های نهاوند نیز این روزها،به دنبال برگزاری جلسات عزاداری، با رعایت این پروتکل ها بوده و روزهاست که سخت مشغول کارند تا مراسم ها به نحو احسن،طیق دستورالعمل ها برگزار شود.

جوانان مؤمن هیئات مذهبی نهاوند با نصب پرچم عزا و پارچه‌های سیاه در مدارس، محل برگزاری عزاداری‌ها و مکان‌های تعیین‌شده عشق با سالار شهیدان را به همگان نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان که با محوریت دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار کرد: در دور دوم انتخابات، ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه مشغول کار و تلاش برای برگزاری بهتر این رویداد مهم هستند.

وی گفت: همچنین در این دوره بخشی از نمایندگان فرمانداران از حوزه‌های انتخابیه سراسر استان برای کمک به برگزاری هر چه بهتر انتخابات، فراخوان شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: همانند دور اول انتخابات، در دور دوم هم ۶۴۵ شعبه خواهیم داشت که فرایند اخذ رأی را حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه انجام خواهند داد.

وی به الکترونیکی شدن فرایند برگزاری انتخابات در دور دوم اشاره کرد و گفت: به کارگیری صندوق‌های الکترونیکی برای اخذ رأی، یک راهکار بسیار خوب، راحت و روان است که می‌تواند سلامت انتخابات را تضمین کند.

شعبانی یادآور شد: برنامه‌های آموزشی لازم پیرامون شیوه اخذ رأی به شکل الکترونیکی برای مجریان انتخابات در حال برگزاری است. همچنین بسترهای لازم برای آموزش این فرایند به مردم در مکان‌های مختلف جمعیتی مانند دانشگاه‌ها، مساجد و همچنین از طریق رسانه‌ها در حال انجام است.

وی در ادامه عنوان کرد: بی گمان مردم آگاه و انقلابی شهرستان کرمانشاه همچون دور اول انتخابات، حضور باشکوه و گسترده‌ای را پای صندوق‌های رأی خواهند داشت و دو منتخب باقی مانده این حوزه انتخابیه را با آرای خود تعیین خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: امیدواریم با تلاش همه دستگاه‌های مختلف در ۲۱ اردیبهشت ماه شاهد برگزاری یک انتخابات بسیار باشکوه در حوزه انتخابی شهرستان کرمانشاه باشیم.

کد خبر 6098814

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • هیئت عزاداری سادات محله فروشان به مناسبت سالروزشهادت امام صادق(ع)
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده