Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمیل غریب عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک هزار و ۵۰۰ اثر از دانش آموزان استان گیلان به دبیرخانه فرهنگی هنری موسوم به "فردا" ارسال شد که از این تعداد ۱۷۶ اثر انفرادی در رشته دستی تجسمی، رسانه، فیلم کوتاه، ادبی و پژوهشی، ۲ نمایش صحنه ای، ۲ نمایش خوانی به تعداد ۲۸ نفر ، ۲ گروه سرود محلی و تلفیقی به تعداد ۳۳ نفر، ۹ مدرسه دارای سرود همگانی، ۱۷ مدرسه دارای اثر نقاشی همگانی به مرحله کشوری این رقابت ها راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که ۴۶ نفر در رشته های انفرادی، ۴۸ نفر گروهی و یک مدرسه در سرود همگانی رتبه برتر اول تا سوم کشوری را به خود اختصاص دادند افزود: درخشش دانش آموزان استان گیلان در این دوره از مسابقه های فرهنگی هنری نسبت به دوره های گذشته بی نظیر است.

غریب خاطر نشان کرد: این موفقیت با سعی و تلاش دانش آموزان، خانواده ها، مدیران، معلمان پرورشی، کارشناسان، روسای ادارات و مناطق و غیره به دست آمد که از همه آنان قدردانی می کنم.

معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: مسابقه های فرهنگی هنری از رقابت های پرهیجانی که هر ساله در هیاهوی جذاب و شاد دانش آموزان پر احساس در محل اردوگاههای کشوری از جمله تهران، نیشابور ، اصفهان و رامسر برگزار می شود اما در این مرحله به دلیل شرایط خاص به واسطه بیماری کرونا در فضای مجازی و در بستر شاد برگزار شد.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است.

برچسب‌ها رشت گیلان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان دانش آموزان رشت گیلان دانش آموزان فرهنگی هنری استان گیلان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی

اسدالله عباسی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) بمناسبت هفته زمین پاک در آیین اهدای (کارت شهریار) همیار پسماند در شهر لاهیجان حضور یافت و با دانش‌آموزان فعال در حوزه تفکیک زباله از مبدا گفتگو صمیمی داشت.

 استاندار گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران نقش آموزش در مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدا را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: برگزاری چنین مراسماتی با مشارکت شهرداری و آموزش و پرورش، بسیار در مدیریت پسماند و آموزش به دانش آموزان دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه خانواده و دانش آموزان باید مسئله تفکیک زباله از مبدا را جدی گرفته و آن را اجرایی کنند، گفت: تفکیک زباله از مبدا یکی از مهم‌ترین راه‌های کاهش تولید زباله و مدیریت پسماند در گیلان است که با تلاش دولت سیزدهم در گیلان و با اقدامات صورت گرفته توسط فرمانداران، بخشداران و دهیاران در تمامی شهرستان‌های استان، هم‌اکنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ روستا در این استان موفق شدند تفکیک زباله از مبدا را آغاز و اجرایی کنند.


نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به  خطرات زیست محیطی در صورت عدم رعایت تفکیک زباله از مبدا و مدیریت پسماند بیان کرد: باید فرهنگ مدیریت پسماند را در بین دانش آموزان و خانواده‌های ایرانی جا انداخت، زیرا اگر آنان بدانند که انجام چنین کاری چه میزان در کاهش مشکلات زیست محیطی مفید است قطعا به انجام آن روی خواهند آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند