Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@06:55:00 GMT

سازمان بازرسی کل کشور به پرونده وینفرد شفر ورود کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۷۷۵۳

سازمان بازرسی کل کشور به پرونده سرمربی سابق استقلال وارد شد.

 سازمان بازرسی کل کشور به قرارداد وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال ورود کرده و در حال رسیدگی به این پرونده است.

به گزارش طرفداری، طی روزهای اخیر، شکست فدراسیون فوتبال ایران در پرونده مارک ویلموتس سر و صدای زیادی به پای کرده و تمامی نهادهای نظارتی به چگونگی انعقاد این قرارداد ورود کرده ‌اند اما ظاهرا ورود نهادها تنها به قرارداد ویلموتس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که شفر آلمانی با استقلال قرارداد 2 ساله داشته اما در اواسط راه از کار برکنار شده، حالا باشگاه باید مبلغ 550 هزار دلار به این مربی آلمانی پرداخت کند. از سوی دیگر، نحوه انعقاد قرارداد و همچنین جدایی این مربی باعث شده تا سازمان بازرسی با دریافت اطلاعاتی، پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار بدهد.

آندره ‌آ استراماچونی و گابریل کالدرون نیز پرونده ‌های دیگری هستند که قرار است سازمان بازرسی کل کشور به نحوه انعقاد قرارداد آنها ورود کند.

منبع / فارس

همچنین بخوانید:

جزئیات بدهکاری ارزی استقلال به طلبکاران خارجی اختصاصی طرفداری/ جریمه شفر به مراتب سنگین تر از بویان استقلال برای فرار از محرومیت دست به دامن فیفا شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سازمان بازرسی کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از رسیدگی این سازمان به بیش از ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار پرونده در سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس مسجدی آرانی؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه به ارائه آماری از میزان و نوع پرونده‌های رسیدگی شده در مراکز پزشکی قانونی طی سال گذشته پرداخت و گفت: طی سال 1402 در 450 مرکز پزشکی قانونی سطح کشور، بیش از 2 میلیون و 150 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که از این تعداد، 87 درصد مربوط به معاینات بالینی، حدود 7 درصد در زمینه خدمات آزمایشگاهی، نزدیک به 3.5 درصد مربوط به معاینات اجساد و حدود 1.5 درصد در حوزه کمیسیون‌های تخصصی بوده است.

تمام آنچه باید درباره "پزشکی قانونی"، "کالبدگشایی"، "گواهی فوت" و "جواز دفن" بدانید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله