Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان افزود: از زمان تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی از دو سال پیش در دادگستری گلستان، ۳۵ واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان با پیگیری دستگاه قضایی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، احیا شد و تولید را از سر گرفتند.
هاشمیان ادامه داد: با فعالیت این واحد‌های تولیدی هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمیان افزود: هم اکنون ۲۷۳ پرونده مربوط به واحد‌های تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در حال بررسی است.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی رو در روی مشکلات و موانع این بخش از جمله اقدامات در دیبرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی در دو سال و نیم گذشته بود.
هاشمیان افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصاد به منظور ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از دیگر اقداماتیست که دادگستری استان در سال‌های اخیر در بخش کمک به احیای واحد‌های تولیدی استان انجام داده است.
هاشمیان ادامه داد: مجموع این اقدامات سبب شد شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان با ارسال نامه‌ای از اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان برای رونق تولید در استان قدردانی کند.   انتهای پیام/فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی رونق تولید ستاد اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور 10 استان برگزار شد.

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074929 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز