Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فاضل عبیات روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طی روزهای گذشته واحدهای تولیدی شن و ماسه و صاحبان معادن مراجعات متعددی به استانداری داشته‌اند و در خصوص نحوه قیمت‌گذاری فروش تولیدات شن و ماسه اعتراض کرده‌اند.

به گفته عبیات  چنانچه قیمت تعیین شده برخی محصولات تولیدی شن و ماسه  نیازبه اصلاح داشته باشند، این اقدام صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در باره قیمت تمام شده تولید مصالح شن و ماسه، و مقایسه قیمت‌ این مصالح در خوزستان و استان‌های  همجوار مشخص شد که نرخ‌گذاری اعلام شده در استان توسط سازمان صمت نیاز به تغییراتی دارد.

عبیات تصریح کرد: به منظور پیگیری‌های لازم در این رابطه، بررسی‌های بیشتری برای  این محصولات در معاونت عمرانی استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان و همچنین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز صورت می‌گیرد.

وی تاکیدکرد: این بررسی‌ها حتما باید با دریافت و توجه به نظرات بخش خصوصی، نمایندگان صنفی و صاحبان این واحدهای تولیدی انجام شود.

صاحبان واحدهای شن و ماسه معتقدند قیمت تمام شده تولید بالا رفته و هزینه‌های کارگری، لوازم یدکی ماشین آلات و لاستیک‌ها افزایش یافته است که از این رو باید قیمت شن و ماسه هم افزایش یابد. 

بر اساس این گزارش تعداد ۱۹۰ واحد شن و ماسه در استان خوزستان فعالیت دارند.

برچسب‌ها استانداری خوزستان قیمت کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان قیمت کالا استانداری خوزستان قیمت کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری علم  و فناوری آنا به نقل از رویترز، شرکت تسلا پس از کاهش قیمت خودرو‌های خود در ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفته است این کاهش قیمت را در کشور‌های دیگر نظیر آلمان و چین نیز اعمال کند.

این شرکت که با کاهش فروش و تشدید جنگ قیمت خودرو‌های الکتریکی (EVs) میان شدکت‌های سازنده دست و پنجه نرم می‌کند، تصمیم دارد با افت فروش خودور‌های خود مقابله کند و به همین دلیل قیمت را در تعدادی از بازار‌های اصلی تسلا از جمله چین و آلمان کاهش می‌دهد؛ قرار است این کاهش قیمت در برابر خودرو‌های برقی چینی به صورت ویژه اعمال شود.

این کاهش قیمت پس از آن صورت گرفت که تسلا به مدیریت ایلان ماسک، در ماه آوریل گزارش داد که تحویل خودرو‌های جهانی آن در سه ماهه اول سال جادی میلادی برای نخستین بار در نزدیک به چهار سال اخیر کاهش یافته است.

ماسک در پستی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده شرح داده، قیمت‌های تسلا باید مرتباً تغییر کند تا تولید با تقاضا مطابقت داشته باشد.

براساس داده‌های موجود، تسلا به عنوان رهبر بازار خودرو‌های برقی، بیش از یک سال است که با کاهش فروش خودرو‌های خود مواجه شده است. از طرفی، سرعت پایین این شرکت در به‌روزرسانی مدل‌های قدیمیِ ارزان‌تر در عقب‌افتادن آن نسبت به شرکت‌های چینی مؤثر بوده؛ تسلا به دلیل بهره‌بردادی از نرخ بهره بالا نسبت به بروزرسانی مدل‌های قدیمی بی‌توجهی کرده و در این بین با تغییر سلیقه مشتریان خود مواجه شده است.

به گفته سخنگوی تسلا، در بسیاری از کشور‌های دیگر در اروپا، خاورمیانه و آفریقا نیز قرار است کاهش قیمت اعمال شود.

متخصصان حوزه خودرو باور دارند، تسلا در به‌روزرسانی مدل‌های قدیمی خود آهسته عمل کرده، در حالی که رقبای این مدل از خودرو در چین، به عنوان بزرگترین بازار خودروی جهان، مدل‌های بروز و ارزان‌تری را عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • عجیب ترین سفارش ها برای عمل های زیبایی؛ از گوش برجسته تا بینی زین اسبی
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در سال جاری
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد