Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی از رگبار باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها تا یکشنبه آینده خبر داد و اعلام کرد:‌دمای هوا در نوار شمالی کشور ۴ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی 2 روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق فارس رگبار، وزش باد و رعدوبرق پیش بینی شده و روز جمعه این شرایط محدود به ارتفاعات کرمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق استان اردبیل بارش پراکنده باران گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده است. بعدازظهر روزهای شنبه و یکشنبه آینده در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران، وزش باد همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی همچنین یکشنبه آینده بارش در سواحل دریای خزر پیش بینی شده است. پدیده غالب 5 روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک خواهد بود.

شرق دریای همان نیز طی 5 روز آینده مواج پیش بینی شده است. شایان ذکر است از امروز تا جمعه دمای هوا در نوار شمالی کشور بین 4 تا 6 درجه افزایش  می‌یابد.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهرماه / ارائه تسهیلات خرید کالای منزل از هفته آینده ۲ بررسی بحث معیشت و حق مسکن کارگران در جلسه امروز مجلسی‌ها با وزیر کار ۳ پیشنهاد وزیر راه به مالکان خانه‌های خالی: خانه خود را بدهید، زمین مرغوب بگیرید ۴ ۸ دلیل اصلی ریزش بورس/ نباید با اعتماد مردم بازی کرد ۵ شاخص کانال ۱.۸ میلیون واحد را هم از دست داد ۶ «معدن، گنج پنهان»|۴۰۰۰میلیارد دلاری که دفن شده/کرباسیان:وزارت معادن احیا شود؛ نفت و سیاست، معدن را به حاشیه بُرد ۷ «مرغ ایرانی»| طنز: رشحات مرغی و جادوی تئوری مزیت نسبی ۸ عرضه اولیه سهام شرکت صنعت غذایی کورش لغو شد مهمترین اخبار اقتصادی «معدن، گنج پنهان»|۴۰۰۰میلیارد دلاری که دفن شده/کرباسیان:وزارت معادن احیا شود؛ نفت و سیاست، معدن را به حاشیه بُرد پیگیری تسنیم نتیجه داد: لغو انحلال پژوهشکده آبخیزداری در دستورکار مجلس/ساداتی‌نژاد: معجزه آبخیزداری را دیدیم عرضه اولیه سهام شرکت صنعت غذایی کورش لغو شد امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم سوریه| تظاهرات مردم الحسکه و قامشلی با هدف اخراج اشغالگران آمریکایی امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد مخالفت فرهیختگان اماراتی با اقدام خائنانه آل نهیان/ « مردم امارات در معرض خفقان و سرکوب هستند» آیا مجلس یازدهم هم به "مسئله جمعیت" مورد تاکید رهبری پشت خواهد کرد؟! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی هزار میلیارد پیش بینی شده وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل هواشناسی استان گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز از شدت و میزان بارش‌ها کاسته شده و بارش‌هایی به صورت خفیف و نقطه‌ای در برخی مناطق استان انتظار می‌رود.
چراغپور افزود: برای روز یکشنبه در سطح استان آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شو.
وی ادامه داد: با افزایش ناپایداری‌ها برای روز دوشنبه و سه شنبه برای اکثر مناطق استان (به خصوص غرب و جنوب استان) رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • هوای خنک بهای در مازندران
  • هواشناسی ایران/ تداوم بارندگی در برخی استان‌های کشور
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده