Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک فرانسوی بایرن مونیخ می گوید لیون تیم سرسختی است و تیمش کار سختی در مقابل آن ها خواهد داشت. 

امشب (19 آگوست) دو تیم بایرن مونیخ و لیون از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. کورنتین تولیسو، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ اما، در گفت و گویی در خصوص دیدار تیمش در مقابل لیون صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، تولیسو اظهار داشت: 

در بازی لیون-بایرن مونیخ از دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2010، توپ جمع کن بودم. در آن بازی بایرن با هت تریک اولیچ، 3 بر 0 پیروز شد و من بسیار ناراحت شدم. این موضوع تاثیر بسیاری روی من گذاشت. حالا 10 سال از آن روز می گذرد و من در جبهه مقابل، بازیکن بایرن مونیخ هستم و امیدوارم همان نتیجه نیز اتفاق بیفتد. لیون تیمی است که روی پیشرفت من تاثیر گذار بود و من به مدت 10 سال و از زمانی که سن بسیار پایینی داشتم برای آن ها بازی کردم و طبیعتا این بازی برای من بسیار احساسی و هیجان انگیز خواهد بود. 

از تولیسو سوال شد که آیا صعود لیون به نیمه نهایی اروپا او را غافل گیر کرده است یا خیر. هافبک فرانسوی باواریایی ها اما در پاسخ گفت: 

غافل گیری از صعود لیون به نیمه نهایی؟ هم بله و هم خیر. من می دانستم که آن ها پتانسیل انجام این کار را دارند چرا که بازی هایشان را تماشا می کنم و می دانم که آن ها همیشه در بازی های بزرگ ورق را برمی گردانند. البته باید بگویم تصورش سخت بود که لیون بتواند یوونتوس و منچسترسیتی را از دور رقابت ها کنار بزند. بنابراین هم غافل گیر شدم، هم نه. 

تولیسو در ادامه اظهار داشت: 

ما ترکیب بسیار بسیار کامل و کیفیت بسیار بالایی داریم. از طرفی دیگر مهاجمانی در کلاس جهانی در اختیار داریم که سخت تلاش می کنند. همه بازیکنان بایرن مونیخ، ذهنیت یکسانی دارند. ما تنها یک چیز می خواهیم و آن هم صعود به فینال است. ما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و فکر می کنم هیچ تیمی نمی تواند با شانس و بدون برنامه به این جایگاه برسد بنابراین من و هم تیمی هایم لیون را دست کم نخواهیم گرفت و آن ها هیچ قصوری از سوی تیم ما نخواهند دید. ما می دانیم که بازی سختی در مقابل لیون در پیش داریم. 

تولیسو در مورد هانس دیتر فلیک خاطر نشان کرد: 

ما واقعا پیش از حضور او روی نیمکت تیم، عملکرد خوبی از خود نشان نمی دادیم و از زمان حضور او، از جنبه های زیادی پیشرفت داشتیم و بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم. او سیستم تاکتیکی جدید و ذهنیت تازه ای برای ما به ارمغان آورد و همین موضوع تفاوت ها را رقم زد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی بازیکنان دورتموند پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

دورتموند همچون بازی رفت، در پاریس نیز مقابل حریف فرانسوی خود پیروز شد و به فینال لیگ قهرمانان این فصل راه یافت.

دانلود (12.2MB)

دیگر خبرها

  • پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها با کمک تیرک دروازه فینالیست شدند!
  • صعود دورتموند به فینال در شب بی‌مهری تیرهای دروازه با PSG
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود
  • خوشحالی بازیکنان دورتموند پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • مانوئل نویر: با ترس به سانتیاگو برنابئو نیامده‌ام؛ شانس صعود به فینال را داریم
  • آنچلوتی: می‌خواهیم شبی باور نکردنی خلق کنیم
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد