Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امین قاسمی روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: پیرو جلسات متعدد در خصوص اجرای پروژه های عمرانی در راستای «جهش تولید» ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی جهت تکمیل زیرساخت ها و مرمت ابنیه تاریخی پیش بینی شده است.
وی افزود: این مبلغ جهت محوطه سازی اطراف بنای باشگاه افسران، ساماندهی و زهکشی چشمه گلستان و مرمت بنای قدیمی معروف به بانک حکمت، اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان عنوان کرد: علاوه بر این، مبلغ سه میلیارد تومان دیگر نیز جهت اجرای فاز دوم عملیات ایجاد بازارچه صنایع دستی از محل اعتبارات جهش تولید پیش بینی شده است که در آینده نزدیک به مرحله اجرا درخواهد آمد.
قاسمی اضافه کرد: پروژه های عمرانی ذکر شده از جمله بناهای موجود در ضلع شمالی قلعه تاریخی فلک الافلاک هستند که عملیات مرمتی آن ها در سنوات گذشته تاکنون استمرار داشته و به مراحل پایانی خود نزدیک می شوند.

بیش از پنج هزار اثر تاریخی در لرستان شناسایی شده است که تا کنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها صندوق مرمت احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی مرمت خرم آباد میراث فرهنگی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرمت خرم آباد میراث فرهنگی لرستان مرمت خرم آباد میراث فرهنگی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • مرمت پل خاتون کرج تا آخر امسال تمام می‌شود
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد