Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، احد یوسفی گفت: تلاش شده تا با استفاده حداکثری از توان و ظرفیت فنی کارشناسان سازمان برای مدیریت هرچه بهتر محل دفن میزان خطرات زیست محیطی ناشی از دفن زباله کاهش یابد.

یوسفی گفت: پوشش شبانه‌روزی و بی‌وقفه محل دفن نازلو توسط ماشین‌آلات سازمان و همچنین احداث لاگون جمع‌آوری شیرابه از جمله اقدامات مستمر سازمان در سایت نازلو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص ماشین‌آلات فعال در سایت نازلو تصریح کرد: ۱۱کامیون، دو دستگاه لودر، یک دستگاه بیل زنجیری وسه دستگاه بولدوزر یک دستگاه بیل بکهو در دو شیفت صبح و شب به صورت بی‌وقفه در حال فعالیت هستند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند تاکید کرد: تلاش شبانه‌روزی پرسنل سازمان در محل دفن بر این است که مدیریت محل دفن روند اصولتر و فنی‌تری به خود گیرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مستمر و شبانه‌روزی پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در سایت نازلو (محل دفن زباله) ارومیه اظهار کرد: احداث حوضچه‌های جدید جهت کنترل شیرابه، برنامه‌ریزی برای افزایش دقت در دفن زباله‌های عفونی و خانگی از جمله برنامه‌های در حال انجام سازمان است‌.

وی گفت: افزایش تعداد ماشین آلات ناوگان پوشش زباله، هدایت نخاله های ساختمانی به محل دفن جهت تامین خاک پوششی از دیگر اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در سایت نازلو است‌.

یوسفی درخصوص اقدامات درحال مطالعه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: سیستم جمع‌آوری شیرابه از سلول‌های دفنی، سیستم هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی بالادست، سیستم پروفیله و پوشش نهایی سلول‌های قدیمی، احداث سیستم تصفیه‌خانه شیرابه، احداث سیستم جمع‌آوری و استحصال بیوگاز در دست مطالعه و بررسی است.

یوسفی گفت: روزانه ۵۰۰ تن زباله خانگی توسط ۸۸۰ پاکبان از سطح شهر جمع‌اوری و برای دفن روانه سایت نازلو می‌شود.

46

کد خبر 1423384

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی سازمان مدیریت پسماند جمع آوری محل دفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی‌از غرق شدگان رودخانه نازلو ارومیه پیدا شد

حسین سرباز رشید عصر جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: پیکر بی جان یکی از ۲ غرق شده رودخانه نازلو از آب بیرون کشیده شد.
وی‌ ادامه داد: همچنان هویت این‌۲ نفر غرق شده مشخص نشده است.

به گزارش ایرنا، امدادگران و غریق نجات‌ها درحال جست‌وجو فرد گم شده یا غرق شده‌ای هستند که عصر امروز در این رودخانه ناپدید شد.
به گفته برخی رسانه‌های محلی، یکی از جانباختگان از اهالی روستای ماستک آباد صومای است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • جسد یکی‌از غرق شدگان رودخانه نازلو ارومیه پیدا شد
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند