Web Analytics Made Easy - Statcounter

عماد زارعی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: باتوجه به مشکلات پیش رو برای تامین اقلام از سازندگان خارجی به دلیل سیاست‌ها و تحریم‌ها، برای بررسی توانمندی شرکت‌های تولیدکننده داخلی و امکان‌سنجی ساخت قطعات مورد نیاز از این شرکت‌ها، کمیته ساخت داخل در شرکت نفت ستاره خلیج فارس تشکیل شد تا زمینه اشتغال‌زایی گسترده در کشور ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: سیاست مدیران شرکت نفت ستاره خلیج فارس از ابتدای فرآیند ساخت و راه‌اندازی پالایشگاه حمایت از تولیدکنندگان و تامین ‌کنندگان داخلی بوده و این رویکرد نقش بسزایی در ایجاد رونق تولید، افزایش رقابت و سطح کیفی محصولات تولید داخل دارد.
مدیر بازرگانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اظهارداشت: ساخت قطعات حساس کمپرسورها و مکانیکال سیل پمپ‌ها را به شرکت‌های داخلی سفارش دادیم که تجربه‌ای بسیار موفقیت‌آمیز بود.
زارعی ابرازداشت: اعتماد این مجموعه به تولیدکنندگان داخلی باعث ایجاد حس خودباوری و به دنبال آن بومی‌سازی تکنولوژی و جایگزینی قطعات ساخت داخل با محصولات شرکت‌های خارجی شد.
وی همچنین از راه‌اندازی سامانه یکپارچه تدارکات و انبار کالا در راستای نظام‌مند کردن رویه خرید تا انبارِش همه‌ی کالاهای مورد نیاز پالایشگاه خبر داد و گفت: کنترل دقیق ورود و خروج اقلام، پایش مستمر موجودی انبار، امکان تجزیه‌ و تحلیل نرم‌افزاری و جامع‌تر سیستم‌های خرید و ثبت درخواست‌های خرید از جمله دستاوردهای راه‌اندازی این سامانه است.
این مسوول در پایان با اشاره به نام‌گذاری سالجاری با عنوان جهش تولید اظهارداشت: در سال جدید تمام تلاش مجموعه‌ی بازرگانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در راستای تحقق این شعار هوشمندانه بوده؛ به طوری که در سه‌ماهه‌ی نخست امسال سهم عمده‌ای از خریدهای این پالایشگاه از تولیدکنندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان انجام شده است.
پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان فعالیت رسمی خود را از اردیبهشت ۹۶ در اوج تحریم‌ها آغاز کرد.
این شرکت در زمینی به مساحت ۷۰۰ هکتار قرار دارد و خوراک آن به وسیله یک خط لوله ۴۸۵ کیلومتری از پالایشگاه‌های گازی پارس جنوبی تامین می‌شود.

برچسب‌ها تحریم وزارت نفت تولید داخلی جهش تولید هرمزگان خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تحریم وزارت نفت تولید داخلی جهش تولید هرمزگان خلیج فارس تحریم وزارت نفت تولید داخلی جهش تولید هرمزگان خلیج فارس شرکت نفت ستاره خلیج فارس شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سود ده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و انشاالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

کد خبر 6092166

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت