Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه امامزادگان یکی از نشانه‌های تاریخی اعتقاد به امامت در کشورمان هستند، تصریح کرد:امسال در فضای باز ۲ هزار امامزاده با رعایت نکات بهداشتی مراسم عزاداری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در نشست هم‌اندیشی با هیئت امنای بقاع متبرکه که به‌صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، با تاکید بر اینکه هیئات مذهبی پرچم‌دار محبت به اهل بیت (ع) هستند، اظهار کرد: محبت به اهل‌بیت (ع) ریشه در اعتقادات ایرانیان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خاموشی با اشاره به اینکه امسال در فضای باز ۲ هزار امامزاده با رعایت نکات بهداشتی برنامه عزاداری برگزار می‌شود، گفت: تمامی این ۲ هزار بقعه متبرکه در ۲ هزار نقطه کشور باید در راستای تعظیم شعائر حسینی قدم بردارند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه ما به اقتضای زمان ماموریت‌های ویژه‌ای داریم، یادآور شد: راجع‌به محرم امسال با توجه به لزوم مقابله با کرونا بهتر است مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌ها در فضای باز امامزاده ها برگزار شود.

خاموشی با اشاره به اینکه امامزادگان یکی از نشانه‌های تاریخی اعتقاد به امامت در کشورمان هستند، تصریح کرد: به استثنای حرم‌های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت شاهچراغ (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، تمامی بقاع متبرکه تحت مدیریت سازمان اوقاف و امور خیریه هستند که این اماکن مقدس نیز بر اساس ماده ۵ اوقاف توسط امین‌ها اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر مکتب ایثار و شهادت در انقلاب اسلامی نبود، قدرت مبارزه با استکبار جهانی به وجود نمی‌آمد، تاکید کرد: عزت ما بر همان خط سرخ شهادت است.

رئیس هیات امنا سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه اگر حسینی هستیم با یزید زمان نمی‌توانیم سازش کنیم، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند نامش، رفتار و اهداف حسینی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فضای باز ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با شب شهادت امام صادق(ع) مراسم عزاداری در میدان شهرری برگزار می شود.

براساس این گزارش، مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع)عصر امروز و از ساعت ۱۶ با حضور مداحان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان