Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تاکنون 164 میلیارد و ۲۳۱ میلیون تومان تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده ناشی از کرونا در استان خراسان رضوی پرداخت شده است.

محمد سنجری در هشتمین جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: با توجه به تمدید ثبت نام تسهیلات کرونا فرصت بسیار خوبی برای اطلاع‌رسانی و همفکری بیشتر به وجود آمده و باید همه به گونه‌ای تلاش نمایند تا بیشترین جذب در استان صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۲۸ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۶۷ هزار و ۳۹۶ بنگاه اقتصادی متضرر از کرونا در استان با اشتغال ۱۸۳ هزار و ۴۱۹ نفر اختصاص یافته که تاکنون ۵.۷ درصد از تسهیلات ابلاغی به این استان و ۲۱ درصد از تسهیلات درخواستی به مشمولان پرداخت شده است.

سنجری افزود: تاکنون ۳۴ هزار و ۸۱۹ پرونده با اشتغال ۷۳ هزار و ۱۵۳ نفر و تسهیلات درخواستی ۸۰۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان از مشمولان دریافت تسهیلات ویژه آسیب‌دیدگان کرونا در سامانه کارا ثبت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: از این تعداد ۲۷۳ پرونده با اشتغال 2086 نفر و تسهیلات درخواستی ۲۹ میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان توسط دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: ۳۴ هزار و ۵۴۶ پرونده باقیمانده با اشتغال ۷۱ هزار و ۸۵ نفر و تسهیلات درخواستی ۷۷۴ میلیارد و ۸۰۷ میلیون تومان توسط بانک‌ها در حال بررسی است که از مجموع تسهیلات درخواستی ۱۶۴ میلیارد و ۲۳۱ میلیون تومان را پرداخت کرده‌اند.

سنجری گفت: گزارش‌ها حاکی از آن است که عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در پرداخت تسهیلات ویژه کسب و کارهای متضرر از کرونا در استان مناسب نبوده، به طوری که برخی بانک‌ها از متقاضی ضامن کارمند درخواست کرده‌اند، در صورتی که به هیچ وجه چنین چیزی در شیوه‌نامه دیده نشده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات ویژه کسب و کارهای متضرر از کرونا تمدید شده به طوری که بنگاه‌های دارای کد بیمه تا نیمه شهریور ماه امسال و بنگاه‌های فاقد بیمه تا پایان شهریور ماه مهلت دارند برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تسهیلات کرونایی کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تسهیلات درخواستی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری

بارش باران باعث وارد شدن خسارات به عشایر استان چهارمحال و بختیاری شد، جمعیت هلال احمر استان در همین راستا اقدام به توزیع اقلام امدادی میان عشایر کرده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081642 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم