Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع گفت: فردا در حضور رییس جمهور ۳ افتتاح خواهیم داشت و‌ همینطور‌ نمایشگاه خط تولید موتور هواپیمای کوثر بنام اوج افتتاح خواهد شد . - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت، با تبریک هفته صنعت دفاعی و هفته دولت، گفت: امروز گزارشی از پیشرفت‌های صنایع دفاعی در دولت اشاره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا در حضور رییس جمهور 3 افتتاح خواهیم داشت و‌ همینطور‌ نمایشگاه خط تولید موتور هواپیمای کوثر بنام اوج افتتاح خواهد شد و مسیرهای تست خود را طی کرده است.

وزیر دفاع: مجلس برای تحقیقات دفاعی بودجه مستقل درنظر بگیرد

وی افزود: یک موتور توربوفن نیز از نسل چهارم افتتاح خواهد شد که برای اولین‌ بار در کشور ‌ساخته شده است و دو‌ محصول  موشکی نیز در همین ایام رونمایی خواهد  شد.

وزیر دفاع درباره توافق اخیر امارات با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اسراییل یک رژیم جنایتکار است و جنایت‌های مختلفی را در همه کشورها از جمله در کشور انجام داده و حضور آن را توام با شر و مسائل ضدامنیتی در منطقه می‌دانیم. تاکید می‌کنیم که اگر‌پای رژیم صهیونیستی در منطقه باز‌ شود، منطقه با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده و‌مسئولیت آن با کسانی است که پای این رژیم را به منطقه باز خواهند کرد.

انتهای پیام/

R31462/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سرتیپ حاتمی بیشتر بخوانید... امیر حاتمی: نیازمند بودجه مستقل برای تحقیقات دفاعی هستیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امیر حاتمی: نیازمند بودجه مستقل برای تحقیقات دفاعی هستیم واژه های کاربردی مرتبط سرتیپ حاتمی پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ وزیر دفاع خبر داد؛ تحویل سه فروند جنگنده کوثر تا پایان سال/ خط تولید موتور ملی اوج به زودی راه اندازی می‌شود ۲ دولت برای مقابله با "مکانیزم ماشه" اقدامات جدی در دستور کار داشته باشد ۳ بازنشر |نظر آیت‌الله تسخیری درباره امام‌خامنه‌ای و توصیه‌هایی خطاب به نیروهای انقلاب ۴ سازوکار مجلس برای تعیین جاماندگان سهام عدالت ۵ بررسی مصوبه مجلس درباره قیر رایگان در پژوهشکده شورای نگهبان ۶ اختصاصی| گزارش ۱۳ بندی سفیر آمریکا از دیدار با مصدق در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ + عکس ۷ گزارش تاریخ| "ساواک" یا "انقلابیون" چه کسانی فاجعه سینما رکس را رقم زدند؟ ۸ فردا؛ اعلام لیست نهایی اعضای شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب مهمترین اخبار سیاسی امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم قالیباف: با امید بستن به دشمنان گره‌ای از مشکلات مردم باز نمی‌شود امیر حاتمی: نیازمند بودجه مستقل برای تحقیقات دفاعی هستیم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی گفتگوی اختصاصی|جزئیات ۲ایده برای حل معضل مسکن/به آقای روحانی اطلاعات غلط دادند؛ماجرای خانواده‌ای که می‎‌خواست نیکزاد را گروگان بگیرد قالیباف: سوال از روحانی در مجلس پیگیری می‌شود سوریه| تظاهرات مردم الحسکه و قامشلی با هدف اخراج اشغالگران آمریکایی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرتیپ حاتمی سرتیپ حاتمی برای تحقیقات دفاعی رونمایی خواهد بودجه مستقل امیر حاتمی وزیر دفاع خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903226

دیگر خبرها

  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»