Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:10:22 GMT

پرداخت ۹۰ درصد مطالبات گندمکاران اسدآبادی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۹۰۶۸

پرداخت ۹۰ درصد مطالبات گندمکاران اسدآبادی

ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد از پرداخت ۹۰ درصد مطالبات گندمکاران این شهرستان توسط مراکز خرید گندم خبر داد.

سقراط بیرنگ در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون ۹۵ درصد محصول گندم مزارع شهرستان برداشت و ۳۵ هزار و ۵۰۰ تن از گندم کشاورزان توسط پنج مرکز خرید فعال سطح شهرستان خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس پیش بینی ها از ۱۸ هزار هکتار مزارع گندم شهرستان ۶۵ هزار تن گندم برداشت خواهد شد و مراکز خرید ۴۰ تا ۴۵ هزار تن از گندم مازاد کشاورزان اسدآبادی را خریداری خواهند کرد.

بیرنگ در ادامه از افتتاح و بهره برداری پنج طرح کشاورزی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد طرح در مجموع با اعتباری افزون بر ۳۳ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال  افتتاح می شوند و به بهره برداری خواهند رسید.

وی گفت: گلخانه سبزی و صیفی واقع در شهرک پردیس روستای موسی آباد با اعتبار شش میلیارد ریال از محل آورده متقاضی با اشتغالزایی سه نفر، آبیاری تحت فشار شهر آجین با اعتبار هفت میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال با اشتغالزایی ۲۰ نفر، گلخانه سبزی و صیفی واقع در شهرک پردیس روستای موسی آباد با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد ریال با اشتغالزایی سه نفر از محل آورده متقاضی و اعتبارات ملی را  از جمله پروژه های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت می توان برشمرد.

بیرنگ همچنین یادآور شد: طرح آبیاری کم فشار روستای گدار پهن با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۵۸ میلیون ریال با اشتغالزایی ۳۰ خانوار روستایی و یک واحد صنعتی پرورش ۳۰ رأسی اسب سوارکاری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ملی(کارا) با اشتغالزایی سه نفر در روستای جنت آباد از دیگر پروژه های قابل افتتاح شهرستان اسدآباد در هفته دولت خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد