Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:30:35 GMT

بازگشایی بنادر نفتی لیبی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۹۴۰۹

بازگشایی بنادر نفتی لیبی

سرویس حراست از تأسیسات نفتی لیبی وابسته به نیروهای ارتش «ملی» لیبی تحت فرماندهی خلیفه حفتر اعلام کرد، بندرگاه‌ها و میادین نفتی مجددا بازگشایی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، ناجی المغربی، رئیس حراست از تأسیسات نفتی لیبی وابسته به نیروهای حفتر خاطرنشان کرد، هیچ مانعی برای گشایش بندرگاه‌ها و تأسیسات نفتی وجود ندارد و این تصمیم پس از نشست ژنرال خلیفه حفتر با مسئولان حوزه نفت اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المغربی در ادامه افزود، طبق تصمیم خلیفه حفتر تنها ذخیره کانتینرها در بنادر تحت محاصره، صادر می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد، به میزان محدود اجازه صادرات از طریق بنادر نفتی اجازه داده خواهد شد تا مساحت‌های ذخیره سازی آزاد شود.

حفتر پیشتر در شهر بنغازی با جادالله العوکلی، عضو شورای اداره موسسه نفتی و محمد بن شتوان، رئیس شرکت نفت ای جی او سی، نشستی برگزار کرد و در این نشست شماری از مسائل مربوط به حوزه نفتی مورد بررسی قرار گرفت.

در مقابل، هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان اعلام کرد که با موسسه ملی نفت لیبی وابسته به نیروهای دولت وفاق ملی لیبی بر سر لزوم پایان یافتن فوری محاصره نفتی اعمال شده توسط نیروهای حفتر به توافق رسیدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ازسرگیری صادرات نفت لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهره جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، ضمن بازدید از پروژه سردخانه و سرتینگ قائم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهرت جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

وی افزود: امروز از مراحل احداث یک واحد تولیدی در شهرستان که در حوزه محصول سیب فعالیت خواهد کرد بازدید کردیم که برنامه‌ریزی شده تا پایان تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد، امیدواریم این واحد تولیدی منشأ خیر و برکت در منطقه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد به لحاظ ذخیره سازی محصول سیب و تکمیل زنجیره تولید در شهرستان شاهد ارزآوری بیشتر و اشتغالزایی خواهیم بود از این رو با همراهی فرماندار شهرستان، درصدد رفع و کاهش چالش‌های این واحد تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 751233

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است
  • افزایش چشمگیر ظرفیت انرژی خورشیدی در بریتانیا
  • افزایش چشمگیر ظرفیت انرژی خورشیدی در مارس ۲۰۲۴
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی