Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون های سراسری  چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: کنکور سراسری امروز  با شرکت ۲ هزار و ۵۳۷ داوطلب در گروه آزمایشی هنر در ۱۳ شهرستان استان برگزار شد که از این تعداد یک هزار و ۱۳۹ نفر در شهر رشت و بقیه در ۱۲ شهرستان دیگر رقابت کردند.

دکتر ارسلان دمیرچی افزود: چهار هزار و ۱۶۲ داوطلب در گروه آزمایشی ریاضی و فنی و ۱۰ هزار و ۱۳۳ داوطلب در رشته علوم انسانی فردا "پنجشنبه" در دومین روز  برگزاری کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور در استان گیلان با هم رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ۱۴ هزار و ۹۹۹ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هفته جاری ۳۱ مرداد و پنج هزار و ۲۱۵ داوطلب در گروه آزمایشی زبان های خارجی شنبه اول شهریور در حوزه های امتحانی ۱۳ شهرستان استان گیلان رقابت خواهند کرد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون های سراسری خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ضدعفونی حوزه‌ های مختلف کنکور سراسری در گیلان انجام گرفته و بعد از برگزاری هر آزمون نیز این کار انجام می شود.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت حدود ۴۰۰ هزار دانش اموز دارد .

برچسب‌ها رشت آزمون سراسری گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت آزمون سراسری گیلان رشت آزمون سراسری گیلان داوطلب در گروه آزمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، رضایی با بیان اینکه از مزایای این آزمون تخصصی اعطای مدرک تخصصی به شرکت کنندگان، است، افزود:  ۱۶۸ نفر (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظان کل قرآن کریم )در این آزمون شرکت کردند. وی گفت: مرحله دوم برگزاری این آزمون شامل کسانی است که در مرحله نخست بتوانند در آزمون کتبی قبول شوند و اوایل تیرماه امسال برگزار می‌شود. وی افزود: به حافظان ۱۰ جز مدرک معادل دیپلم، حافظان ۲۰ جز معادل فوق دیلم و حافظان کل قرآن معادل کارشناسی و مجوز شرکت در آزمون های استخدامی دستگاه‌های اجرایی اعطا می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده اعلام شد
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه