Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اندیشکده یقین گفت: تبدیل کردن سفارت سابق این کشور به حسینیه باعث خواهد شد تا آن‌ها مقالات زیادی را بنویسند تا بفهمند حسینیه چیست.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین در افتتاحیه هیئت انصار القائم سازمان بسیج دانشجویی که در محل سفارت سابق آمریکا برگزار شد، گفت: ما امروز توفیق داریم که در آستانه محرم این مراسم را در محل جاسوس خانه سابق آمریکا که ۴۱ سال قبل توسط نیرو‌های انقلابی تسخیر شد و برای همیشه ریشه سیاسی آمریکا را در ایران خشکاند، برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  عادی‌سازی روابط امارات و اسرائیل یک ذلت پذیری جهانی است عباسی از توافق عادی سازی روابط امارات و اسرائیل به عنوان یک ذلت پذیری جهانی نام برد و افزود: درس محرم به ما درس فردی، اجتماعی و جهانی است و درس جهانی آن نیز ایستادن در مقابل یزیدان کاخ سفید و دیگر کاخ‌های سلطه جهان است.

وی با تاکید بر اینکه انسان مومن و موحد ذلت ناپذیر و نفوذناپذیر است، افزود: هیهات اگر جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی کرنش کند و ذلت و انحطاط ایسم‌ها را بپذیرد.   به دنبال تبدیل کردن تمام کاخ‌های دنیا به حسینیه، مهدیه و زینبیه هستیم رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری است که سفارت آمریکا در آن وجود ندارد و تنها در ایران است که سفیر آمریکا نمی‌تواند دستور بدهد و این عزت است، اضافه کرد: اگر امام خمینی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامید واقعیت این است که امروز ما به دنبال تبدیل کردن تمام کاخ‌های عالم به حسینیه، مهدیه و زینبیه هستیم.

وی بیان کرد: زمانی که برجام تصویب شد آمریکایی‌ها گفتند ما می‌خواهیم مساجد ایران را به نایت کلاب تبدیل کنیم و من گفتم ما آمریکا را می‌گیریم و کاخ سفید را به حسینیه و زیرزمین آن را به طویله تبدیل می‌کنیم تا اسب‌های خود را برای برگزاری تعزیه نگهداری کنیم. آمریکایی‌ها شناختی نسبت به حسینیه ندارند با این وجود تبدیل کردن سفارت سابق این کشور به حسینیه باعث خواهد شد تا آن‌ها مقالات زیادی را بنویسند تا بفهمند حسینیه چیست.

عباسی تصریح کرد: برخی‌ها با تمسخر می‌گویند که شما می‌خواستید کاخ سفید را به حسینیه تبدیل کنید، ولی نتوانستید و امروز سفارت سابق این کشور را به حسینیه تبدیل کرده اید و این در حالی است که این افراد باید بدانند که ایران تنها جایی است که آمریکا نمی‌تواند دستور بدهد و اینکه ما امروز سفارت سابق این کشور را به حسینیه تبدیل کرده ایم کمتر از تسخیر کاخ سفید نیست به هر روی افتخار ما این است که تنها کشوری به حساب می‌آییم که سفارت آمریکا را به یک مرکز فرهنگی تبدیل کرده ایم و علاوه بر آموزش‌های فکری فرهنگی امروز می‌خواهیم در اینجا فعالیت‌های مذهبی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه پرچم قرمز امام حسین(ع) بیان گر این است که خون خواهی امام حسین علیه السلام تا ابد ادامه دارد، افزود: تسخیر سفارت آمریکا و ۴۱ سال ماندن بدون آمریکا برای ما یک رکورد است البته درست است که کوبا هم سال هاست که در مقابل آمریکایی‌ها ایستاده، ولی آن‌ها حرکت تهاجمی ندارند آن‌ها قاسم سلیمانی ندارند، ولی انقلاب ما تنها انقلابی است که در مقابل فرهنگ کمونیستی حرف جدید دارد.

عباسی تصریح کرد: اینکه سفارت آمریکا به یک محیط فرهنگی تبدیل شده پیروزی اول ما به حساب می‌آید، اما واقعیت این است که آمریکا ۴۲ سال است که در پشت در معطل مانده و نتوانسته وارد این مملکت شود به هر روی ما می‌خواهیم کرملین، کاخ سفید و کاخ واکینهام را به حسینیه تبدیل کنیم و این وعده قرآن است که با اراده خداوند مستضعفان وارث زمین می‌شوند و سند ما نیز این است که در هیچ دوره‌ای هیچ کدام از ائمه نتوانستند ۴۲ سال حکومت دینی تشکیل دهند.

رئیس اندیشکده یقین به گسترش شیعه در آمریکا و اروپا اشاره کرد و افزود: سال هاست که مراسم تاسوعا و عاشورا در بیرون از کاخ سفید برگزار می‌شود و دسته جات ما در آمریکا حرکت‌های جدی انجام می‌دهند به هر روی امروز شاهدیم که گسترش شیعه لرزه به تن آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها انداخته است.

وی به عظمت مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: دشمن شبانه و دزدکی شهید سلیمانی را ترور کرد، اما بیست میلیون نفر زیر تابوت او رفتند و از آمریکای لاتین گرفته تا کشور‌های دیگر برای این شهید والا مقام مراسم گرفتند.

عباسی تصریح کرد: جریان لیبرال هر روز می‌گفت که چرا پول‌های مملکت در سوریه خرج می‌شود، ولی دیدیم که خداوند قلب‌ها را به سمت شهید سلیمانی برد به گونه‌ای که در روز تشییع پیکر این شهید میلیون‌ها نفر در این مراسم شرکت کردند و این درحالی است که وقتی یک سلبریتی بمیرد بیشتر از پنج تا ده هزار نفر زیر تابوت او نمی‌روند.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه اسرائیل بیست سال دیگر را نخواهد دید و بساط شیوخ دست نشانده عرب هم جمع خواهد شد، اضافه کرد: ما وقتی می‌گوییم آمریکا افول کرده شوخی نمی‌کنیم، چون امروز رویای آمریکایی که شامل حقوق بشر و دموکراسی است مرده و نابوده شده است به گونه‌ای که هیلاری کلینتون می‌گوید به داد ما برسید، چون ممکن است ترامپ انتخابات را برگزار نکند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند که خواهان دموکراسی هستند، چون در کشور‌هایی که متحد آن‌ها هستند همچون امارات، قطر و اردن دموکراسی وجود ندارد و حتی پس از گذشت ۸۰ روز دولت آمریکا صدای مردم معترض این کشور را نمی‌شنود، اظهار کرد: در طی ۴۲ سال گذشته ۳۲ هزار نفر ابر انسان در ایران به شهادت رسیده اند و این افراد کسانی هستند که تربیت یافته مکتب امام زمان در پرده غیبت بوده اند.

گفتنی است در این مراسم ضمن رونمایی از پوستر مراسم دهه اول محرم در سفارت سابق آمریکا پرچم عزای امام حسین علیه السلام در این محل برافراشته شد.

مراسم دهه اول محرم در سازمان بسیج دانشجویی از ۳۰ مرداد بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و با حضور مداحان اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن عباسی محرم لانه جاسوسی رئیس اندیشکده یقین حسینیه تبدیل سفارت آمریکا آمریکایی ها تبدیل کردن کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه

آفتاب‌‌نیوز :

کاخ سفید اعلام کرد که ۱۷ کشور از جنبش حماس درخواست می‌کنند که اسرای صهیونیست موجود در غزه را در مقابل «آتش‌بس و بازگشت آوارگان به شمال» آزاد کند.

طبق گزارش العربیه، کاخ سفید اعلام کرد: توافق پیشنهادی برداشتن هرگونه مانع برای بازگشت آوارگان به شمال غزه را شامل می‌شود. این توافق توافق فوری و طولانی مدت در غزه را شامل می‌شود. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان آتش‌بس در غزه وجود دارد، اما ما به‌طور کامل از این امر مطمئن نیستیم.

آمریکا همچنین مدعی شده «پاسخ حماس به پیشنهاد‌های مطرح شده به هیچ وجه تشویق‌کننده نیست».

این در حالی است که حماس باهار تاکید کرده در مذاکرات انعطاف لازم را از خود نشان داده و این رژیم صهیونیستی است که به ادامه جنگ و کشتار مردم فلسطین اصرار دارد.

کاخ سفید همچنین تاکید کرد پیشنهاد مطرح شده به حماس با ضمانت‌های آمریکا قطر و مصر است.

در این راستا، یک مسئول آمریکایی به اکسیوس گفت: اطلاعات به دست آمده در روز‌های اخیر نشان می‌دهد که حماس به دنبال تعویق توافق تبادل اسرا نیست. حماس آماده نشستن بر میز مذاکرات است. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان پیشرفت در مساله توافق تبادل‌اسرا وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • پهپاد‌های انتحاری «شاهد» چگونه به ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین تبدیل شدند؟
  • غصب کردن لانه سنجاب دشتی توسط جغدها + فیلم
  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • چرا آمریکایی‌ها در طبس زمین‌گیر شدند؟/ آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان به جنایات اسرائیل