Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:09:00 GMT

آغاز ماراتن علمی ۱۰۳۴ داوطلب اردکانی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۹۵۳۵

آغاز ماراتن علمی ۱۰۳۴ داوطلب اردکانی

ایسنا/یزد معاون آموزش و پژوهش دانشگاه اردکان از رقابت آموزشی یک‌هزار و ۳۴ داوطلب کنکور سراسری در این دانشگاه از صبح امروز خبر داد.

‍ دکتر «علی فتح‌زاده»  در گفت‌وگو با ایسنا گفت: کنکور سراسری امسال در شهرستان اردکان با محوریت دانشگاه اردکان از صبح امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه با رقابت ۸۴ نفر در گروه آموزشی هنر در این شهرستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فردا پنجشنبه ۳۰ مرداد رقابت داوطلبان گروه ریاضی و علوم‌انسانی با حضور ۳۹۳ نفر در این حوزه  و در روز جمعه ۳۱ مرداد گروه تجربی با بیشترین آمار ۴۳۲ نفر و روز شنبه اول شهریور گروه آموزشی زبان‌خارجه با حضور ۱۲۵ شرکت‌کننده در شهرستان برگزار می‌شود.

فتح‌زاده به اقدام ابتکاری دانشگاه اردکان برای کاهش استرس داوطلبین و خانواده‌های آنها اشاره و بیان کرد: در همین راستا امکان بازدید حضوری از حوزه امتحانی توسط داوطلبان و خانواده‌هایشان تا پایان روز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه فراهم شده بود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه تاکید کرد: همچنین به منظور جلوگیری از تجمع داوطلبان برای اطلاع آنها از محل صندلی خود در روز برگزاری آزمون به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این دانشگاه صفحه‌ای را ویژه اطلاع‌رسانی به داوطلبان آزمون سراسری به آدرس https://ardakan.ac.ir/k۹۹ در خصوص موارد فوق راه‌اندازی کرده است که این اطلاعات مربوط به نحوه چیدمان صندلی‌ها در عصر روز قبل هر آزمون در صفحه مذکور قابل مشاهده است. 

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که کنکور امسال با تعامل و همکاری خوب داوطلبان و با برنامه‌ریزی و رعایت دقیق تمام پروتکل‌های بهداشتی در کمال صحت و سلامت برگزار شود.

وی از داوطلبان نیز خواست که نسبت به پرینت از سایت یا تهیه کارت ورود به جلسه آزمون از محل دانشگاه اردکان و حضور به موقع در روز امتحان اهتمام داشته و از خانواده‌ها نیز خواست به هیچ عنوان در محل آزمون تجمع نداشته باشند.

فتح زاده در پایان با آرزوی توفیق برای داوطلبان کنکور سراسری، یادآور شد: با توجه به اجباری شدت استفاده از ماسک در طول ساعت امتحان، دانش‌آموزان حتما در روزهای باقی مانده تمرین کافی برای رعایت این مورد بهداشتی را داشته باشند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون سراسری شهرستان اردکان دانشگاه اردکان استانی علمی و آموزشی دانشگاه اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر برگزار شد.

کلید اولیه آزمون امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است. داوطلبان از صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

پیش بینی می‌شود کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

براساس اعلام معاون آموزشی وزارت بهداشت، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام می‌شود و امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

کد خبر 750806

دیگر خبرها

  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی