Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:30:28 GMT

یادواره مجازی لشکر فرشتگان در گیلان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۹۶۶۲

یادواره مجازی لشکر فرشتگان در گیلان برگزار می‌شود

گروه استان‌ها- مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان گفت: یادواره مجازی «لشکر فرشتگان» با هدف پاسداشت زنان مجاهد در دوران دفاع مقدس در گیلان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد لطیفی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری هفتمین یادواره پاسداشت بانوان مجاهد لشکر فرشتگان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت رعایت موارد بهداشتی این یادواره به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان به نقش زنان در دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: زنان ایرانی در دوران دفاع مقدس با حضور در پشت جبهه نبرد ایفاگر نقش به‌سزایی بودند و پاسداشت یاد و خاطره آنها ضروری است.

وی با بیان اینکه یادواره مذکور جهت بزرگداشت زنان مجاهد در دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: زنان ما در آن دوران به‌عنوان پرستار و امدادگر در کنار رزمندگان حضور داشتند و خدمت‌رسانی می‌کردند.

یادواره شهدای ترور استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شودیادواره شهدای ترور استان بوشهر در شهریورماه برگزار می‌شودبرگزاری سومین یادواره شهدای ووشو

لطیفی با اشاره به جزئیات این یادواره مجازی عنوان کرد: قرار است که در این یادواره مجازی از حضور مادر شهید روشن یعنی صدیقه سالاری بهره ببریم و رزمنده مجاهد دوران دفاع مقدس زرجوانی نیز ما را همراهی خواهد کرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان به آدرس اینترنتی این یادواره مجازی اشاره و تصریح کرد: صفحه اینستگرام hamsangaran58 و اسکای روم به نشانی yun.ir/zsmrve از راه‌هایی هستند که علاقمندان می‌توانند از این طریق در یادواره شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه این یادواره مجازی روز چهارشنبه 29 مرداد و ساعت 19 برگزار می‌شود اظهار داشت: سرگذشت پژوهی بانوان مجاهد، مادران و همسران شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که توسط دانش‌آموزان عضو اتحادیه دنبال می‌شود.

انتهای پیام/613/ ع

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... برنامه‌های هفته دفاع مقدس اردبیل در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود در ۴۰ سالگی دفاع مقدس چه باید گفت، چه باید نوشت؟ نشست مشترک اعضای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برنامه‌های هفته دفاع مقدس اردبیل در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود در ۴۰ سالگی دفاع مقدس چه باید گفت، چه باید نوشت؟ نشست مشترک اعضای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند ۲ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۳ جهش تولید| مجتمع صنعتی خلیج فارس اهواز زمینه اشتغال ۴۰۰۰ جوان خوزستانی را فراهم می‌کند ۴ عضو مجلس خبرگان‌: در سایه عزاداری محرم ‌جنگ تحمیلی را با سربلندی پشت سر گذاشتیم/ باید مراسم‌ها ‌با دقت کافی برگزار شود+ فیلم ۵ توزیع نهاده‌های دامی در گیلان؛ ۶۲ هزار تن گوشت مرغ امسال در استان تولید شد ۶ گزارش| محرم کرونایی در اردستان / ویروسی که نخل‌گردانی ۳۰۰ ساله اردستان را به تعطیلی کشاند ۷ مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان: پیروزی‌های این فصل حاصل کارِ گروهی بود/ ربیعی کار کرد و شعار نداد ۸ گزارش| مانکن‌های نامتعارف و جولان پوشش‌های غیر‌اسلامی در بازار بیرجند مهمترین اخبار استانها رئیس کمیسیون اصل ۹۰: فدراسیون در قرارداد ویلموتس پنهان‌کاری‌ کرد / گزارشی از تبانی به دستمان رسید / وزیر ورزش ‌به مجلس فراخوان شد گزارش ویدئویی| روایت هیئتی‌های اصفهان از محرم متفاوت امسال / اقامه باشکوه عزای سیدالشهدا (ع) ‌‌با رعایت ‌بهداشت‌ خبر خوش نوبخت برای سیب زمینی‌کاران / زمینه صادرات "سیب‌زمینی"‌ فراهم شد + فیلم تحلیل عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از سقوط شاخص بورس / حباب قیمتی شکل گرفت مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی گفتگوی اختصاصی|جزئیات ۲ ایده برای حل معضل مسکن/ به آقای روحانی اطلاعات غلط دادند؛ ماجرای خانواده‌ای که می‎‌خواست نیکزاد را گروگان بگیرد واعظی: کشتی‌های توقیف‌شده متعلق به ایران نیست/ نفت فروخته شده و پول آن هم دریافت شده است قالیباف: سؤال از روحانی در مجلس پیگیری می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یادواره مجازی دوران دفاع مقدس برگزار می شود دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین ارسطوزاده ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت با محوریت استان خوزستان تصریح کرد: امروزه آسایش و امنیت کشور، حاصل جان‌فشانی شهیدان است و بر این اساس گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگهداشت یاد و خاطره شهدا به شمار می‌رود؛ بنابراین یاد و خاطره عزیزانی که در راه مقاومت جان سپرده‌اند، راهبردی برای ادامه مسیر این شهدا را در حوزه گردشگری مقاومت است.

وی اظهار کرد: قریب به ۲۰۰ هزار شهید در جنگ تحمیلی در دفاع از کشور جان خود را از دست دادند و حدود ۱۲۷ شهر در معرض حملات هوایی و موشکی قرار گرفته‌اند. ۴۲ درصد از این حملات به شهرهای خوزستان بود و ۴۰ درصد از شهدا و مجروحان جنگ خوزستانی بودند.

ارسطوزاده افزود: استان خوزستان نقش مهمی در جنگ دفاع مقدس داشته به صورتی که کوچک‌ترین شهید، با ۱۲ روز سن و مسن‌ترین شهید آن صد سال سن است. در حال حاضر در این استان ۲۲ یادمان برای گرامیداشت شهدا وجود دارد.

وی در خصوص توسعه یادمان‌ها و آثار دفاع مقدس در خوزستان تأکید کرد: در حال حاضر ۲۲ یادمان مرتبط با دوران دفاع مقدس در استان وجود دارد که هر یک از این یادمان‌ها به مناطق مشخصی از استان مرتبط و برای ماندگاری و یادآوری این رویدادها برای عموم مردم است.

ارسطوزاده تصریح کرد: نقطه به نقطه شهر آبادان و خرمشهر و همچنین مناطق اطراف آن روایتگر رویدادها و عملیات دوران دفاع مقدس است و این پتانسیل وجود دارد که در هر کدام از این نقاط یادمان‌های متعددی ساخته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان افزود: برنامه دقیقی برای ثبت و نگاشت یادمان‌ها در دست تهیه است که این اقدام‌ها بعد از تکمیل پرونده‌های مربوطه رونمایی و معرفی می‌شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۴۰ اثر دفاع مقدس در فهرست آثار ملی خوزستان به ثبت رسیده و ۱۰ پرونده دیگر از دوران دفاع مقدس نیز در حال آماده‌سازی است، گفت: در کنار برنامه‌های وسیع فرهنگی کاروان‌های راهیان نور و ستاد اربعین، یکی از محورهای اصلی این رویدادهای فرهنگی نقش و اهمیت استان خوزستان در گردشگری مقاومت است.

کد خبر 6087743

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است