Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@17:20:58 GMT

اعتراض شدید مجلس کویت به صلح امارات و اسرائیل

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۹۷۱۷

اعتراض شدید مجلس کویت به صلح امارات و اسرائیل

به گزارش تابناک، به نقل از سایت الجزیره، ۴۱ نماینده از مجموع ۵۰ نماینده مجلس الامه کویت (پارلمان این کشور) در بیانیه‌ای رسمی تاکید کردند: مردم کویت از تمامی گروه‌ها هرگونه عقب‌نشینی دولت‌شان از مساله اول اعراب و مسلمانان را هرگز نخواهد پذیرفت.

این نمایندگان پارلمان کویت در ادامه از دولت‌شان خواستند بر موضعگیری ثابت کویت در مخالفت با عادی‌سازی روابط با اسرائیل تاکید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها بر همبستگی خود با مردم مقاوم و پایدار فلسطین تاکید کرده و موضعگیری ثابت و مستمر پارلمان این کشور علیه تمامی اشکال عادی‌سازی روابط با اسرائیل را یادآور شدند.

این چهره‌های پارلمانی کویت در ادامه بیانیه خود اظهار کردند: مردم کویت از موضعگیری شجاعانه، ثابت و مستمر رهبران سیاسی خود در قبال مساله فلسطین حمایت خواهند کرد.

در همین راستا جمعی از شهروندان کویتی با برپایی تحصنی مقابل سفارت فلسطین در کویت، بر همبستگی خود با فلسطینی‌ها و حمایت از حقوق پایمال شده آنها و مخالفت‌شان با مساله عادی‌سازی با اشغالگران اسرائیلی تاکید کردند.

این فعالان کویتی با در دست داشتن پلاکاردهایی در مخالفت با مساله عادی‌سازی تاکید کردند هرگونه عادی‌سازی با اشغالگران خیانت است.

این تحرکات مردمی پس از آن انجام شد که جارد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از موضعگیری کویت در حمایت از فلسطینی‌ها و مخالفت این کشور با مساله عادی‌سازی، آن را سخت و غیرسازنده توصیف کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 مکانیسم ماشه جعفر سرقینی محمدرضا شجریان آیت الله تسخیری مجلس کویت اسرائیل فلسطین کنکور 99 مکانیسم ماشه جعفر سرقینی محمدرضا شجریان آیت الله تسخیری عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای

از روابط عمومی وزارت دفاع و تولیدات دفاعی پاکستان، خواجه محمد آصف در رأس هیاتی برای شرکت در نشست سالانه وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای به میزبانی دولت قزاقستان به شهر آستانه پایتخت این کشور سفر کرده است.

وزیر دفاع پاکستان همچنین با برخی از همتایان خود از کشور‌های دوست و عضو سازمان همکاری شانگهای دیدار و در خصوص همکاری‌های دفاعی دوجانبه گفتگو کرد.

در این دیدار‌ها حوزه‌های مختلف مورد علاقه دوجانبه از جمله امنیت منطقه‌ای، مبارزه با تروریسم، وضعیت افغانستان و بررسی اولویت‌های امنیت ملی، تهدیدات افراطی، مدیریت مرز‌ها و امنیت دریایی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر دفاع پاکستان اظهار داشت که این کشور به شدت نگران تشدید وخامت اوضاع در غزه است و افزود: ما همواره از راه حلی عادلانه، جامع و پایدار برای مساله فلسطین که در حقوق بین الملل و در راستای قطعنامه‌های مربوطه سازمان ملت تثبیت شده، دفاع می‌کنیم.

وی تاکید کرد: پاکستان بر تعهد تزلزل ناپذیر خود به سازمان همکاری شانگهای تاکید می‌کند و مصمم به تعمیق و گسترش هرچه بیشتر تعاملات با اعضای آن است.

سازمان همکاری‌های شانگهای (SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش