Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا روز چهارشنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دفتر امام جمعه آستارا گفت: امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه انبیاء الهی بوده و در شرایط فعلی جامعه این فریضه باید جدی گرفته شود.

وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و همه در مقابل رفتارهای اجتماعی مسئول هستیم و رعایت پوشش اسلامی از معروفات مهم در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر کارکنان ادارات و نهادهای دولتی پوشش اسلامی را به خوبی رعایت کنند، بخش زیادی از مشکل بدحجابی در جامعه رفع می شود.

حافظ نیا بیان کرد: تنها با بخشنامه و قانون روی کاغذ، مشکل منکرات در جامعه حل نمی شود و باید اراده جمعی و کافی از سوی مسئولان در این خصوص وجود داشته باشد.

امام جمعه آستارا گفت: آمریکا در زمینه تحریم تسلیحاتی کشورمان شکست خورده، اما دشمنان در صحنه جنگ نرم حضور دارند و فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا هم بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر، زیرساخت تمام واجبات الهی است و باید برای ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار نیز فعالیت کنیم.

سرهنگ بهزاد قنبری اظهار کرد: جامعه با امر به معروف و نهی از منکر می تواند به سوی کمال حرکت کند و امر به معروف متناسب با وضعیت امروز جامعه، در فضای مجازی هم باید اجرا شود.

هفته اول ماه محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها آستارا امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت اجتماعی شعائر دینی مناسک دینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت اجتماعی شعائر دینی مناسک دینی آستارا امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت اجتماعی شعائر دینی مناسک دینی امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر آدینه در جمع مسئولان و فعالان فرهنگی میامی به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر، بیان کرد: توصیه‌های مکرر برای رعایت عدالت در توزیع اعتبارات به استاندار سمنان و دیگر مسئولان داشته‌ایم.

وی بیان اینکه توزیع امکانات و منابع باید بر اساس شاخص‌ها و استانداردها در سراسر استان سمنان صورت گیرد، افزود: اگر غیر این انجام شود، عدالت صورت نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در عدالت در توزیع اعتبارات و امکانات صورت نگیرند بنده مسئولیت شرعی آن را بر عهده نخواهد گرفت.

مطیعی همچنین بر ضرورت نقش‌آفرینی بیش از پیش فعالان فرهنگی و اجتماعی میامی در جریان سازی و تصمیم‌سازی های فرهنگی تاکید کرد و گفت: میامی ظرفیت‌های فرهنگی خوبی دارد که باید به حرکت در بیاید.

وی خواستار ترویج مقوله نذر فرهنگی در شهرستان میامی برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی شد و گفت: «نذر فرهنگی» همواره به مثابه یکی از راهکارهای تأمین مالی فعالیت‌های فرهنگی محسوب می‌شود و باید به آن توجه داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین از مسئولان خواست تا پای صحبت‌های جوانان و نخبگان و فعالان فرهنگی و دانشجویان و روحانیان و… بنشینند و مسائل آنها را مورد رصد قرار دهند.

مطیعی افزود: اینکه یک فعال فرهنگی، مذهبی، سیاسی یا اجتماعی موضوعی را به مسئولان تذکر دهد جای خوشحالی است چراکه این فرد می‌توانست نسبت به محیط خود بی‌دغدغه و بی‌توجه باشد اما از روی دغدغه مندی آن متذکر می‌شود که ارزشمند است.

به گزارش مهر، در این نشست جمعی از فعالان فرهنگی میامی مسائل مورد نظر خود را بیان کردند.

کد خبر 6095921

دیگر خبرها

  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر