Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگری فرماندار زنجان با اشاره به رفع مشکل آنتن‌دهی و اینترنت روستاها گفت: رفع مشکل آنتن‌دهی و اینترنت برخی از روستاهای زنجان بررسی شده و جزو برنامه‌های اولویت‌دار فرمانداری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکلات روستاها در زنجان اظهار کرد: مشکلات مختلفی در روستاهای زنجان در حال حاضر داریم و این مشکلات به فرمانداری زنجان ابلاغ شده و رفع این آنها در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تعدادی از روستاها با مشکل آنتن‌دهی مواجه هستند و برخی از روستاها هم از اینترنت پرسرعت محروم هستند که این موضوع منجر به سخت‌ شدن شرایط زندگی در مناطق روستایی شده است.

بیش از 200 کیلومتر از راه‌های روستایی زنجان نیاز به بهسازی دارند

فرماندار زنجان در ادامه با اشاره به مشکلات راه‌های روستایی عنوان کرد: از مجموع یک هزار و 300 کیلومتر راه روستایی بیش از 200 کیلومتر نیاز به بهسازی دارند و چند روستا نیز نیاز به آسفالت‌ریزی دارد اما خوشبختانه بیش از 90 درصد روستاهای زنجان مشکل راه ارتباطی ندارند.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است راه ارتباطی برخی از روستاها مشکلاتی وجود داشته باشد ولی به لحاظ تردد مشکلی خاصی وجود ندارد و اصلاح و بهسازی راه‌های روستایی در دستور کار قرار دارد.

عسگری عنوان کرد: راه ارتباطی یکی دو مورد از روستاهای در مسیر زنجانرود و تعدادی نیز در منطقه قره‌پشتلو وضعیت مناسبی ندارند و در مجموع باید کیفیت راه‌های اغلب روستا‌ها ارتقا پیدا کند.

وی با تاکید براینکه براساس اعتبارات برنامه‌ریزی‌ در حوزه اصلاح راه‌های روستایی انجام می‌شود افزود: روستای ماری زنجان از جمله روستاهایی است که هم مسیر راه ارتباطی سختی دارد و اصلاح مسیر ارتباطی این روستا در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه مشکل آنتن‌دهی روستای ماری به صورت ویژه در دستور قرار می‌گیرد افزود: در مورد آنتن دهی در زمان انتخابات اقداماتی را انجام دادیم و مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را هم پیش رو داریم و بخشی از مراحل انتخابات به صورت اینترنتی خواهد بود و با این وضعیت در روستاها نیاز به اینترنت داریم.

وی عنوان کرد: طرح‌هایی را وزارت ارتباطات در خصوص اینترنت روستایی داشته ولی همچنان در برخی از روستاها این مشکل وجود دارد.

عسگری با بیان اینکه مشکلات ارتباطی روستاها را جداگانه پیگیری خواهم کرد تا بتوانیم سریعتر این مشکلات را در زنجان برطرف کنیم عنوان کرد: ارتباطات از لازمه زندگی امروز است و این ارتباطات با زندگی امروز مردم عجین شده و این موضوع از اولویت‌های فرماندار زنجان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برخی از روستاها راه های روستایی فرماندار زنجان روستاهای زنجان مشکل آنتن دهی راه ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد سه شنبه شب در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر و مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش پیش‌روی طرح تسهیلات مسکن روستایی در بخش آب‌پخش مربوط به مالکیت اسناد اراضی مسکونی است که به رغم پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی مردم آب‌پخش، هنوز نتیجه عملی مطلوبی در این زمینه حاصل نشده است.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به تبلیغات صورت گرفته افزود: حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه محترم آب‌پخش، بخشداری، شهرداری و دهیاری‌های این بخش تبلیغات لازم در خصوص ترغیب مردم برای دریافت تسهیلات را انجام داده‌اند اما شرایط سخت اعمال شده توسط بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی یکی از مشکلات عمومی مربوط به این طرح است که منجر به کاهش انگیزه مردم در خصوص دریافت این تسهیلات شده است.

کد خبر 6093643

دیگر خبرها

  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند