Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس گفت: مقرر شد کمیسیون اصل ۹۰ با بررسی دقیق اتفاقاتی که در خصوص این قرارداد افتاده، با مسببین و عوامل مربوطه به صورت جدی برخورد شده و محاکمه شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد راستینه در خصوص علت عدم حضور وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت:

نمایندگان مجلس تعدادی سوال از وزیر داشتند که قرار بود امروز در کمیسیون حضور پیدا کند و به سوالات پاسخ بدهد؛ اما با توجه به اینکه نمایندگان برخی سوالات را پس گرفتند، قرار بر این شد با آمادگی نسبت به اتفاقاتی که متاسفانه به خاطر قرارداد ویلموتس رخ داده، در کمیسیون حضور پیدا کند و توضیحات لازم را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار شد در جلسه دیگر در خدمت وزیر باشیم.

وی در تشریح اتفاقات امروز مجلس درباره قرارداد ویلموتس عنوان کرد:

طرح شکایت از عوامل و مسببین این مسئله به  کمیسیون اصل ۹۰ اعلام شد. مقرر شد این کمیسیون با بررسی دقیق اتفاقاتی که در خصوص این قرارداد افتاده، با مسببین و عوامل مربوطه به صورت جدی برخورد کرده و محاکمه شوند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس ادامه داد:

با توجه به اینکه مسئول کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس هستم، با آقای وزیر تماس داشتم و دغدغه های نمایندگان و کمیسیون را به وی اعلام کردم. ادعای وزیر بر این است که قرارداد را با وکلای بسیار توانمند تنظیم کردیم و همه به ما گفته بودند که قطعاً در فیفا ما برنده این دعوا خواهیم شد.

مسئول کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس افزود:

احساس می‌شود رای فیفا قبل از اینکه حقوقی باشد، جریانات سیاسی در آن حاکم بوده است. درخواست تجدید نظر داریم و آن را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

وی به شبهات قرارداد ویلموتس اشاره کرد و یادآور شد:

به وزیر این مطلب را گفتم که در قرارداد سرمربی قید شده اگر استعفا کند یا فدراسیون قطع رابطه کرد، این سه ماه را به او جریمه پرداخت کنیم. سوال ما این است که مبلغ مشخص قید شده کنار آن سه ماه جریمه، علتش چیست. این واقعا برای ما جای سوال است. احساس می کنیم دست‌هایی پشت پرده وجود دارد که تلاش می‌کنند در این دلالی ها سهم خود را ببرند. لذا قرار بر این شد که وزیر به صورت ویژه موضوع را پیگیری کند.

راستینه که با برنامه “همیشه با ورزش” رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، خاطر نشان کرد:

سازمان های مربوط و دستگاه قضایی به وظیفه خود عمل خواهند کرد. ما هم به عنوان نمایندگان مجلس با مسببین به صورت ویژه برخورد می کنیم. اگر برای مجلس محرز شود نظارت عالیه ای که باید وزارت ورزش و جوانان انجام می داد، صورت نگرفته و کوتاهی شده، مطمئن باشید به خاطر دفاع از حقوق مردم طرح استیضاح وزیر را در مجلس به صورت کلید خواهیم زد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد راستینه مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان