Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:19:48 GMT

دستگیری داوطلب کنکور هنر/ جزئیات اعتراف داوطلب

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۰۸۰۲

دستگیری داوطلب کنکور هنر/ جزئیات اعتراف داوطلب

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: یک داوطلب کرونایی در بیمارستان طالقانی تهران با سوءاستفاده از احساسات عوامل اجرایی و بیماران کرونایی، موبایل به سر جلسه برد، از سئوالات عکس گرفت.

وی افزود: پس از آن تصویر سئوالات را به شبکه های اجتماعی ارسال کرده است.

خدایی گفت: این داوطلب دستگیر شد و خودش در برگه تخلف نوشته است به من گفتند که عکس بگیر بفرست که بگویند سئوالات لو رفته و موضوع تقلب نبوده که کسی بتواند جواب سئوالات داوطلب بفرستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان سنجش یادآور شد: به دلیل اینکه تخلف داوطلب افشای سئوالات بوده بند ز قانون رسیدگی به تخلفات آزمون های سراسری از ۱۰ میلیون تا ۱ میلیارد ریال جریمه نقدی، یا یک تا پنج سال حبس و یا هر دو شامل این متخلف می شود.

کد خبر 5002932

منبع: مهر

کلیدواژه: کنکور 99 ویروس کرونا سازمان سنجش کنکور 99 ویروس کرونا سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های علوم پزشکی تعویق کنکور محرم 99 پروتکل های بهداشتی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ محمود شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : با دوربین‌های هوشمند جاده‌ای علاوه بر ثبت سرعت لحظه‌ای وسایل نقلیه ، میانگین سرعت آنان نیز از لحظه عبور از یک دوربین تا دوربین بعدی به صورت هوشمند ارزیابی می شود.

سرهنگ شهرکی ادامه داد: با توجه به مشخص بودن فاصله دوربین‌ها با یکدیگر، مدت زمانی که برابر سرعت مجاز هر معبر باید بین دو دوربین طی شود به صورت هوشمند محاسبه و اگر کمتر از این زمان مسافت طی شده باشد به عنوان سرعت غیر مجاز احصاء و اعمال قانون انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه گلستان افزود : بر خلاف تصور برخی که معیار را فقط سرعت لحظه عبور از مقابل دوربین‌ها می‌دانند باید تذکر داد که اگر در فاصله بین آنها سرعت مجاز رعایت نگردد، رانندگان مرتکب تخلف سرعت غیر مجاز شده‌اند و به صورت هوشمند اعمال قانون خواهند شد.

 وی ادامه داد : در موارد بسیاری رانندگان بدون توجه به این قابلیت دوربین‌ها سرعت میانگین را رعایت نمی کنند و پس از اعمال قانون گمان می‌کنند که اشتباهی رخ داده است .

سرهنگ شهرکی با بیان اینکه سرعت غیر مجاز همواره عاملی مرگبار در تصادفات است افزود: چنانچه سرعت لحظه‌ای و یا میانگین وسایل نقلیه بیش از ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت باشد، آن خودرو علاوه بر اعمال قانون، به صورت سیستمی توقیف و در هر نقطه‌ای از کشور به پارکینگ منتقل می شود.

دیگر خبرها

  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه