Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی به محض ورود به آذربایجان غربی، برای بازدید از محور مرگنلر و سه راهی و محور قره ضیاءالدین به ایواوغلی راهی مسیر ماکو - خوی شد.

قرار است وزیر راه و شهرسازی، کلنگ احداث ۲۴ کیلومتر از محور خوی - قطور - رازی را بر زمین زده و ۱۳۶ کیلومتر از طرح ابرار، ویژه آسفالت راه های روستایی آذربایجان غربی را به صورت متمرکز در روستای خانقاه شهرستان خوی افتتاح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلنگ زنی مجتمع آشوریان ارومیه و مجموعه فرهنگی ورزشی اداره کل راه و شهرسازی، ۵۸ کیلومتر جاده بزرگراهی و اصلی و سالن مسافری پایانه مرزی سرو هم برنامه فردا، صبح وزیر راه و شهرسازی در مرکز استان است.

بازدید از پایانه مرزی تمرچین، بهره برداری از روکش آسفالت ۱۵۷ کیلومتری و افتتاح همزمان ادارات راه و شهرسازی سه شهرستان استان در پیرانشهر، کلنگ زنی محور نالاس در سردشت، بازدید از کمربندی و کریدور بزرگراهی غرب کشور در بوکان، افتتاح ۲ دستگاه تونل در شاهین دژ، بازدید از بیمارستان در حال احداث و محور تکاب – شاهین‌دژ در تکاب، بازدید از کمربندی میاندوآب و بازدید از تقاطع محمدیار نقده از برنامه های روز پنجشنبه وزیر راه و شهرسازی در آذربایجان غربی است.

همچنین در این سفر، ۳۳ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در سه راهی حیدرآباد افتتاح می شود.

 هم اینک دهها طرح حوزه وزارت راه و شهرسازی در آذربایجان غربی در حال اجراست.

فرودگاه ماکو، در زمان دولت تدبیر و امید طراحی، ساخته و افتتاح شده است.

شهرستان ماکو با بیش از ۱۰۰هزار نفر جمعیت و یک بیمارستان فعال در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی ماکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی ماکو مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی ماکو وزیر راه و شهرسازی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد