Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی اظهارکرد: جمعیت یک قدرت برای هر کشور و استانی است که از قله قدرت در حال سرازیری هستیم و متولیان امر باید نسبت به برنامه ریزی برای افزایش جمعیت اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس و لزوم پرداخت هنرمندانه به نقش آذربایجان‌غربی در حماسه سازی های دفاع مقدس افزود: از اول شهریور تا هفت شهریور به عنوان هفته دفاع مقدس مختص آذربایجان‌غربی نام گذاری شده است و باید همه مسئولان برای برگزاری موفق این برنامه‌ها پای کار بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شهسواری با انتقاد از عدم توجه به فرهنگ سازی و رشادت‌های دفاع مقدس در آذربایجان غربی ادامه داد: دفاع مقدس آذربایجان غربی فقط در ۸ سال خلاصه نشده و ضروری است به حماسه ۴۲ سال رشادت و جانفشانی‌های دفاع مقدس توجه جدی تر داشته باشیم چون هر گوشه‌ای از این استان یک جبهه دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: متأسفانه در برخی از ادارات و سازمان‌ها به مقوله دفاع مقدس بی توجه بوده و حتی از نصب یک بنر هم محروم می‌باشند و ضروری است مسؤولان استانی برای حفظ جایگاه شهدا و دفاع مقدس پای کار بیایند.

سردار شهسواری از عدم اتمام موزه دفاع مقدس در استان انتقاد کرد و گفت: چندین سال از احداث دهکده مقاومت می‌گذرد و بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده، ولی متأسفانه بدلیل بی توجهی‌ها و کمبود اعتبار به اتمام نرسیده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه به فرماندهان سپاه در سطح استان دستور داده‌ایم حتماً در نامگذاری‌ها و نصب تصاویر از شهدای بومی استفاده کنند، خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های اجرایی به نصب تصاویر شهدای استان در اماکن و ادارات آذربایجان‌غربی شد.

کد خبر 5002992

منبع: مهر

کلیدواژه: افزایش جمعیت ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم روز خبرنگار بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه مراسم عزاداری گرگان آزادگان جنگ تحمیلی عید غدیر خم آذربایجان غربی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی که به همین مناسبت در محل نمازخانه شرکت آب و فاضلاب آذر بایجان غربی برگزار شد،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان نقش کارگران در رشد و توسعه اقتصادی جامعه اظهار داشت:رکن رکین تولید در همه عرصه ها نیروی انسانی و کارگر است.

محمداشرفی با اشاره به نامگذاری سال جاری بعنوان«رشدتولید با مشارکت مردمی»گفت:مقام معظم رهبری در نامگذاری سالهای اخیر به تولید توجه ویژه ای داشته و در همه سالها اقتصاد و تولید مورد توجه معظم له بوده است.

وی افزود: در این راستا کارگران با هما و تلاش خود می توانند در راستای منویات مقام معظم رهبری و به گردش درآوردن چرخ های تولید کشور گام بردارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به خدمات شرکت آب وفاضلاب به مردم اظهار کرد: این خدمات در سایه تلاش کارگران شاغل در کشور امکان پذیر شده است.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از تلاش های کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس