Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حمید درخشان درباره قرارداد ویلتموس و محکومیت فدراسیون فوتبال اظهار کرد: نبودن آدم‌های حقوقی وارد، نبودن آدم‌های کارآمد و فوتبالی باعث به وجود آمدن این مسائل شد. آدم‌های غیر فوتبالی و غیر متخصص در این زمینه ورود کردند و مشکلات زیادی به وجود آورد. مشکلی که برای ما به وجود آمده است تبعات آن قرارداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد ویلتوس با حساب کتاب بسته نشده است و خسارت جبران ناپذیری به جا گذاشته است و پول بیت المال حیف و میل شده است. از همه مهم‌تر بلاتکلیفی و دلشوره تعلیق برای همه به وجود خواهد آمد.

او با بیان اینکه کسانی که دستور و اجرای ثبت قرارداد را داده اند درباره این موضوع مقصرند، گفت: همه کسانی که گفتند با علم و حساب شده قرارداد بستیم فرار نکنند و باید بیایند و پاسخگو باشند. هر قراردادی در جای خودش محفوظ است و در قرارداد اول یک تجربه به دست می‌آورید و این تجربه را در قرارداد دوم استفاده می‌کنید. ما نه تنها استفاده نکردیم، خسارت جبران ناپذیری را هم به خودمان زدیم.

بیشتر بخوانید: قرارداد ویلموتس توسط چه کسانی نوشته شد؟ (فیلم)

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: یا قرارداد ناآگاهانه بوده یا در آن منافعی وجود داشته است. آن‌هایی که باعث به وجود آمدن این اتفاق شدند، باید پاسخگو باشند. دنبال فرد دیگری نگردید و هیات رییسه‌ای که برای بسته شدن این قرارداد تصمیم گرفته و می‌گویند ما فوتبالی هستیم باید پاسخگو باشند. تنها مقصر رییس سابق فدراسیون نیست و تنها توپ  را به زمین رییس فدراسیون نندازند چرا که همه کسانی که سهمی در بسته شدن این قرارداد داشتند مقصر هستند.

او در پایان گفت: گواردیولا هم پولی را که ویلتموس گرفت، نمی‌گیرد. اگر گواردیولا را می آوردیم بهتر بود چرا که حداقل او سوابقی داشت. یک جایی باید این موضوع روشن شود و این مسئولان باید پاسخگو باشند تا هر کسی نتواند بیاید و یک خرابکاری کند و برود. باید کاری انجام شود که اگر مسئولی بر سر کار می‌آید، بترسد که اشتباه کند.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حمید درخشان مارک ویلموتس پاسخگو باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز

سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد که برای کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ١٠٠ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: در عین حال برای کسانی که به صورت مجاز به استخراج رمز ارز مشغول هستند پیش بینی شده تا از، بامداد تا، صبح که ساعت حداقل بار شبکه برق است، بتوانند فعالیت کنند.

مدیرعامل توانیر همچنین تاکید کرد: ماینر‌هایی که از این طریق کشف شود ضبط و تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.

وی در عین حال از هموطنان خواست تا از طریق برنامه «برق من»، موارد استفاده غیرمجاز از رمزارز را گزارش کنند که این موضوع علاوه بر محرمانه ماندن، مشمول پرداخت پاداش به گزارش کننده نیز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • انسان‌تباران دنیسووا چه کسانی بودند؟ (+عکس)
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • ۱۲ نگین درخشان صنعت گاز در دولت سیزدهم
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • رایشبورگرها چه کسانی هستند؟