Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای جوزان گفت: جوانان عضو کانون فرهنگی هنری شهدای جوزان شهرستان میناب در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم به دیدار مادر شهید « دادشاه اسلامی جوزانی» رفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « ابراهیم اسلامی جوزانی»، در این دیدار گفت: طرح ملی « سه شنبه های تکریم » به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و نیز در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز و … در عرصه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی از جمله اهداف طرح است

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای جوزان عنوان کرد: الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله بویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقا فرهنگ عمومی محله و رونق بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد از دیگر اهداف پیش‌بینی شده است.

 

جوانان شرکت کننده در این ویژه برنامه پس از تجلیل از مادر شهید، بر سر مزار مطهر شهید حضور یافتند و به غبارروبی و عطرافشانی مزار پرداختند.

 

شهید دادشاه اسلامی جوزانی هفدهم آذر ۱۳۴۲ در روستای جوزان تابع بخش مرکزی شهرستان میناب دیده به جهان گشود. در خانواده متوسط و مذهبی رشد نمود. پدرش عباس کشاورز و مادر رقیه نام داشت، وی تحصیلات خود را تا پنجم ابتدایی ادامه داد اما پس از اندک زمانی،با درک اوضاع معیشتی پدر،درس ومدرسه را بدرود گفت ودست یاری در دست پدر گذاشت و در روستا به کشاورزی و دامداری مشغول شد.

 

به عنوان پاسدار وظیفه به جبهه اعزام شد و یکم خرداد ۱۳۶۷ که هنوز ۲۵ سالش کامل نشده و هنوز مجرد  بود در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید، مزار او در زادگاهش جوزان واقع شده است.

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهدای جوزان فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت

پیکر حاجیه خانم فاطمه مددی  فردا جمعه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در گلزار مومنین میانه تشییع ودر قطعه شهدا و ایثارگران به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است شهید اسحق مددی از شهدای دوران دفاع مقدس، دراردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ در سن ۲۵ سالگی در منطقه سوسنگرد به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم