Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:47:41 GMT

پرونده بازگشت استراماچونی و برانکو بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۱۹۲۰

پرونده بازگشت استراماچونی و برانکو بسته شد

هیات رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال ایران در اقدامی ناگهانی جذب هر گونه بازیکن و مربی خارجی در لیگ برتر فوتبال ایران را ممنوع کرد.

به گزارش "ورزش سه" سازمان لیگ برتر در اطلاعیه‌ی که دقایقی پیش آن را روی خروجی خود قرار داد، حضور مجدد کلیه عوامل خارجی در فوتبال ایران را ممنوع کرد؛ آن‌ها در دفاع از این تصمیم به عبارت "ملاحظات متعدد" بسنده کرده و در ادامه آورده‌اند برای فصل 1399-1400 عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی جدید در باشگاه‌ها ممنوع می‌شود؛ اما این بیانیه به اینجا ختم نمی‌شود و در ادامه آن می‌خوانیم، با توجه به ممنوعیت استخدام بازیکنان و مربیان خارجی؛ خارجی‌هایی که در این فصل در فوتبال ایران حضور دارند، می‌توانند به کار خود ادامه دهند و البته انتقال آن‌ها به سایر تیم‌ها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی به عنوان مثال کی‌روش استنلی مهاجم سپاهان یا آیاندا پاتوسی هافبک فولاد حق جابجایی با تیم‌های دیگر را ندارد.

 

با این قانون پرونده حضور مجدد برانکو ایوانکوویچ و آندره‌آ استراماچونی دو سرمربی نامدار فصول گذشته به فوتبال ایران بسته می‌شود؛ این قانون احتمالا به دلیل تنگناهای مالی فعلی در ایران ناشی از تحریم و همچنین پرونده‌های باز متعدد مربوط به خارجی‌های فوتبال نهایی شده و یک اقدام غیرمتعارف در فوتبال اما احتمالا متناسب با شرایط اقتصادی به شمار می‌آید.

 

این مسئله البته بیشتر به سود مربیان ایرانی تمام خواهد شد؛ در حال حاضر تنها باشگاه ذوب آهن اصفهان است که از مربی خارجی استفاده می‌کند و 15 تیم دیگر لیگ سرمربی داخلی دارند که با توجه به احتمال بسیار زیاد لوکا، احتمالا در فصل آینده کلیه نیمکت‌های لیگ داخلی خواهد بود.

سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

وی افزود: همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفتگو و تعامل هستیم. از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود.

اسلامی تاکید کرد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست. گروسی دیدارهایی در ایران دیدارهایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئنیم این گفتگو کمک می کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم.
اسلامی تاکید کرد: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند.

کد خبر 848651 منبع: فارس برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی محمد اسلامی - رئیس سازمان انرژی اتمی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس