Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@17:11:23 GMT

فولاد خوزستان در مسیر حمایت از تولید داخلی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۲۰۵۱

فولاد خوزستان در مسیر حمایت از تولید داخلی

خبرگزاری آریا - مدیرعامل فولاد خوزستان با اعلام کاهش 46 درصدی صادرات در چهار ماه اول سال، اولویت اصلی را حمایت همه‌ جانبه از تولیدکنندگان داخلی و کوتاه شدن دست دلالان معرفی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از بورس پرس؛ علی محمدی با اشاره به اقدامات فولاد خوزستان در حمایت از تولیدکنندگان داخلی و حذف دلالان از بازار، گفت: تولید این مجموعه، محصول نیمه نهایی صنعت فولاد به شمار می‌آید و در امسال بیش از 60 درصد محصولات در اختیار کارخانه‌های نوردی استان قرار گرفته تا چرخه‌ تولید در شرکت‌های داخلی و پایین‌دستی متوقف نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بخشی از فروش پنج ماه اول سال هم به شرکت‌های داخلی استان نظیر گروه صنعتی فولاد ایران، فولاد اکسین خوزستان، نورد کاویان، نورد و لوله اهواز، روهینا دزفول و دیگر تولیدکنندگان داخلی اختصاص یافته است.
محمدی ادامه داد: سیاست‌های فولاد خوزستان در تامین شمش مورد نیاز کارخانه‌های داخلی تغییری نکرده است. به طوریکه در چهار ماه‌ اول سال 46 درصد کاهش صادرات رخ داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان