Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر گفت: با آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس می‌رویم. در این چند روز بازیکنان از نظر ذهنی و بدنی ریکاوری شدند و مطمئنم می‌توانیم روند خوبمان را بعد از تعطیلات حفظ کنیم. تیم ما با تمام توان بازی می‌کند که نتیجه مطلوب را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما جوان هستند و انگیزه بالایی دارند تا با موفقیت، آینده خوبی در فوتبال داشته باشند.

وی درباره موفقیت تیمش در هشت بازی اخیر برخلاف ابتدا فصل جاری گفت: 17 بازیکن خیلی خوب از سایپا جدا شده بودند و هر کدام در تیم‌های جدید خود ستاره هستند. جایگزین آن‌ها بازیکنان جوانی هستند که تجربه بازی در لیگ برتر را نداشتند. کدام باشگاه بازیکن 19 ساله‌ای دارد که 18 بازی 90 دقیقه‌ای در تیمش داشته باشد اما ما 10 بازیکن در این شرایط داشتیم. یک نیم‌فصل طول کشید که تیم ما پخته شود. ما از نیم‌فصل دوم و حتی قبل از تعطیلات کرونا روند خوبی داشتیم. مطمئنا هر چه بیشتر بگذرد تیم ما بهتر می‌شود و در سال‌های آینده هم بهتر از این عمل می‌کنیم. ما پیش از شیوع کرونا هم باختی نداشتیم و بازیکنان ما با تمام توان بازی می‌کنند و این اتفاق موجب امیدواری ما برای آینده است.

سرمربی سایپا درباره اظهارات یحیی گل‌محمدی مبنی بر اینکه شاید بازیکنانش انگیزه لازم برای این بازی را نداشته باشند، گفت: البته من فوتبال را مرگ و زندگی نمی‌بینم. مسائل خیلی مهمتر از این است. بازیکنان ما جوان هستند و برای آینده خودشان خیلی تمرین و تلاش می‌کنند که این موضوع کار ما را ساده می‌کند. البته پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان صاحب نامی دارد. می‌دانیم که بازی کردن مقابل چنین بازیکنانی سخت است. آن ها نیازی به تمجید من ندارند. می‌دانیم که باید کاملا تمرکز کنیم و تمام توان خود را مانند بازی‌های قبل بگذاریم.

صادقی درباره رقابت هفت تیم برای فرار از سقوط و پیش بینی تیمی که راهی لیگ دسته یک می‌شود، اظهار کرد: نمی‌توانیم پیش بینی کنیم چرا که همه بازی‌ها سخت است. فکر می‌کنم تیمی که تمرکز خود را حفظ کند و تمام توانش را بگذارد، موفق می‌شود. آرزوی من این است که بازیکنان ما مانند بازی‌های قبل تمام انرژی خود را بگذارند و مطمئنم که خدا هم کمک‌مان می‌کند که نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی سایپا معتقد است با انتخاب بازیکنان جوان برای نخستین فصل مربیگری خود در لیگ برتر ریسک بزرگی کرده است. او در این باره گفت: ما تیم جوانی را راهی مسابقات کردیم. شاید من برای اولین سال ریسک بزرگی کردم. کما اینکه خیلی از مربیان و بازیکنان باتجربه گفتند این کار را نکنم اما اعتقادم این است که باید این مسیر را می‌رفتیم. سال‌های آینده همه متوجه می‌شوند که ما چه کاری کردیم.

او به طولانی شدن این فصل اشاره کرد و افزود: امسال خیلی طول کشید. 14 ماه رفتیم و آمدیم. بعضی مواقع چالش‌هایی داشتیم اما از همه تشکر می‌کنم. تیم ما نشان داد در فوتبالی که خیلی ها رقم آنچنانی می‌گیرند، سایپا به عنوان کم هزینه‌ترین تیم لیگ چه عملکردی داشت.

صادقی اذعان کرد: ای کاش رسانه‌ها ببینند کل تیم سایپا اعم از بازیکنان و کادرفنی رقم قراردادشان جمعا چقدر شده و یک بازیکن در یک تیم چقدر گرفته است چرا که رقم قرارداد کل تیم ما کمتر از دستمزد یک بازیکن است. فکر می‌کنم کار بزرگی بود که سایپا انجام داد و از من حمایت کردند. از خدا می‌خواهم این کارمان دیده شود و بتوانیم در لیگ ادامه دهیم. مطمئنم بازیکنانم این شرایط را درک کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: صادقی پرسپولیس سایپا بازیکنان ما تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست

میکل آرتتا و آندونی ایرائولا به عنوان دو سرمربی اسپانیایی به مصاف هم خواهند رفت. 

طرفداری | نشست خبری میکل آرتتا برگزار شد. 

آرسنال در بازی آغازین هفته سی و ششم لیگ برتر بورنموث خواهند بود. توپچی‌ها تا آخرین بازی فصل چاره‌ای جز پیروزی و امیدواری به لغزش منچسترسیتی ندارند. آن‌ها پس از پیروزی مقابل چلسی و تاتنهام بار دیگر در فرم بسیار خوبی قرار دارند. به گزارش فوتبال لندن، میکل آرتتا در بخش اول نشست خبری خود به موضوعات زیر پرداخته است:

آخرین وضعیت بازیکنان آرسنال

همه بازیکنان در دسترس هستند. لیست کاملی برای انتخاب ترکیب داریم. یورین تیمبر نیز برای این بازی آماده است. غیبت پارتی و تیمبر را احساس کردیم؟ نظری ندارم. صادقانه بگویم، همه بازیکنانی که کمک کردند در این جایگاه باشیم، فوق‌العاده هستند. 

تمدید قرارداد جورجینیو 

در مورد جورجینیو، دوست دارم او را حفظ کنیم. او از این موضوع آگاه است و باشگاه هم از این ایده حمایت می‌کند. جورجینیو ما را به تیم بهتری تبدیل می‌کند بنابراین می‌خواهیم فصل آینده هم در کنار تیم باشد.

گابریل ژسوس در لیست خروج آرسنال 

نمی‌دانم این شایعات از کجا مطرح شده‌اند. هیچ قصدی برای فروش گابریل ژسوس نداریم.

صحبت با آندونی ایرائولا، سرمربی اسپانیایی بورنموث 

بله پس از بازی دور رفت با او صحبت کردم. بورنموث از نظر قرعه، شروع واقعا سختی داشت. این عامل خیلی بزرگی در نتایج آن‌ها بود. ایرائولا به عقاید خودش پایبند ماند. من او را از زمان بچگی می‌شناسم و برایش بهترین ها را آرزو می‌کنم.

 قرارداد داوید رایا دائمی می‌شود

صحبت‌ها در مورد تمدید قرارداد قرضی داوید رایا به دائمی در پایان فصل انجام می‌گیرد. از عملکرد رایا و چیزی که او به تیم اضافه کرده است، رضایت داریم. 

در مورد قهرمانی آرسنال

فقط باید تمرکز کنیم و تمام انرژی خود را صرف پیدا کردن آن عزم و اراده برای انجام بهترین کارمان و کسب پیروزی در بازی‌ها به کار ببریم. برای بازی فردا، در وهله اول باید روحیه و انرژی آن‌ها را دنبال کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟