Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در قالب پویش ملی « احسانه» ۲۲ سری جهیزیه به زوج های جوان مناطق کم برخوردار استان خراسان جنوبی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید مجتبی موسوی» ظهر امروز (29 مرداد) در آیین اهدای جهیزیه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب پویش «احسانه» به زوج‌های جوان مناطق کم برخوردار استان خراسان جنوبی اظهار کرد:  با اجرای پویش احسانه پنج هزار فقره جهیزیه برای زوج‌های جوان مناطق کم برخوردار در سطح کشور تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)خراسان جنوبی با بیان اینکه سهم استان از این پویش اهدای 22 سری جهیزیه به زوج های جوان مناطق کم برخوردار است، افزود: اعتبار هزینه شده برای تهیه این جهیزیه ها چهار میلیارد و 509 میلیون ریال بوده است.


وی ارزش هر سری جهیزیه را 200 میلیون ریال ذکر کرد و ادامه داد: 16 قلم انواع کالا‌های اساسی تولید ایرانی شامل فرش، یخچال، وسایل آشپزخانه، جاروبرقی، اجاز گاز و ... اهدای می‌شود.


موسوی یادآور شد: سال گذشته نیز 40 سری جهیزیه در بین زوجین جوان استان توزیع شد و این امر خیرخواهانه همچنان تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)خراسان جنوبی از اجرای 2 هزار و 500 طرح زیربنایی و اقتصادی با اعتبار 750 میلیارد ریال در استان خبر داد و گفت: تا سال 1400 بیش از سه هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال روستاییان خراسان جنوبی پیش بینی شده است. 


موسوی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از سال 1388 در استان راه اندازی شده است و  تاکنون بیش از 800 میلیارد تومان درخصوص اشتغال روستایی، ساخت مساجد و مدارس، ساخت خانه های بهداشت و امور خدمات بهداشتی، آب رسانی به روستاهای فاقد آب و کمک های مومنانه هزینه کرده است.

 

وی با اشاره به اهمیت اطعام روز غدیر، تصریح کرد: 40 تن مرغ در بین هیئت مذهبی استان توزیع شد که 200 هزار پرس غذای گرم در مناطق کم برخوردار استان توزیع شد.


رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)خراسان جنوبی با گام دوم رزمایش کمک مومنانه اشاره و بیان کرد: در ایام محرم امسال بیش از 10 هزار بسته معیشتی یک ماهه در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.


وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام محرم برای مقابله با کرونا، گفت: بسته های اقلام بهداشتی شامل ماسک، ژل و مایع ضدعفونی کننده تهیه شده تا در ایام محرم در اختیار عزاداران حسینی قرار دهیم.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع جهیزیه توزیع بسته غذایی در بین نیازمندان مناطق کم برخوردار ستاد اجرایی فرمان زوج های جوان خراسان جنوبی سری جهیزیه امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعید مولایی سرپرست کمیته امداد امام خمینی  بستان آباد گفت: این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان  جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار