Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:53:47 GMT

دادستان: دو شرور مسلح در رودبار جنوب بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۳۴۳۰

دادستان: دو شرور مسلح در رودبار جنوب بازداشت شدند

به گزارش ایرنا، حامد عمرانی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها  افزود: شامگاه گذشته پس از کسب گزارشی مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان را دارند،دستورات قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند صادر شد.
وی ادامه داد: بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به برپایی ایست و بازرسی در یکی از محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان به جنوب کرمان (منطقه جازموریان) کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: به محض ورود خودروی اشرار مسلح به ایست و بازرسی اقدام به تیراندازی به سمت خودروی پلیس کرده و از محل متواری شدند و در  ادامه ماموران انتظامی رودبار جنوب طی یک سری اقدامات پلیسی محل اختفای خودروی اشرار مسلح را در یکی از روستای های این شهرستان  شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و با حفظ رعایت مسائل امنیتی دو نفر از اشرار مسلح که در یک منزل مسکونی مخفی شده بودند را بازداشت کردند.
دادستان رودبار جنوب گفت: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه مقادیری فشنگ و ۱۳۷کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از متهمان کشف و ضبط شده است 
عمرانی گفت: در این رابطه پرونده ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب تشکیل شده است.

رودبار جنوب یکی از شهرستانهای استان کرمان است.

برچسب‌ها کرمان قوه قضاییه رودبار جنوب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان قوه قضاییه رودبار جنوب کرمان قوه قضاییه رودبار جنوب رودبار جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار شرور در زابل

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر شرارت چهار نفر در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع، ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و هر چهار نفر آنها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند؛ بیان داشت: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان ناامن کنیم. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است