Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: رفع مشکلات شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به طور جدی از سوی قوه قضاییه و وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال پیگیری است.

سعید عمرانی در حاشیه بازدید از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام تلاش قوه قضاییه و وزارت صنعت، معدن و تجارت رفع اساسی مشکلات کشت و صنعت نیشکر هفت تپه است تا این شرکت با قوت به کار و تولید خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین در بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه نیشکر هفت تپه در گفت و گو با کارگران اظهارداشت: قوه قضایی و وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی از جمله هفت تپه و بیکار شدن کارگران آنها هستند.
معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه هفت تپه مدت زیادی است که مشکل دارد، افزود: رفع مشکلات این شرکت با جدیت در تهران در حال پیگیری است.
وی پرداخت به موقع حقوق و مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه را اولویت نخست قوه قضاییه و وزارت صمت عنوان و بیان کرد: موضوع واگذاری این شرکت نیز در حال پیگیری است که مسایل حقوقی و قضایی خاص خود را دارد.
عمرانی گفت: کارگران هفت تپه نباید در پایان هر ماه برای حقوق خود دچار مشکل و سردرگمی شوند.
وی با اظهار تاسف از توقف تولید و فعالیت در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه افزود: اینکه در این شرایط اقتصادی و تحریم دشمن فعالیت و تولید در این کارخانه بزرگ تولیدی متوقف شود، جای تاسف دارد.
معاون قضایی دادستان کل کشور در پاسخ به مطالبات تعدادی از کارگران نیشکر هفت تپه گفت: به طور قطع مشکلات هفت تپه برطرف خواهند شد و چرخ تولید در این کارخانه با تلاش و تعامل کارگران به چرخش در خواهد آمد.

دبیر کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور، دادستان خوزستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان و فرماندار شوش نیز در بازدید از کارخانه هفت تپه حضور داشتند و از قسمت‌های الکل‌سازی، زغال، بسته بندی شکر، تاکستان، رب گوجه فرنگی و MDF بازدید کردند.

کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در ۶۶ روز گذشته اعتراض‌هایی نسبت به پرداخت نشدن حقوق داشته‌اند. آنها همچنین خواستار خلع ید بخش خصوصی از این کارخانه شده‌اند.

رئیس دادگستری شوش روز گذشته(سه شنبه) از پرداخت ۲ ماه حقوق معوقه کارگران هفت تپه خبر داد.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با حدود ۶ هزار پرسنل در شهرستان شوش واقع شده و از سال ۱۳۹۴ به بخش خصوصی واگذار شده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حال پیگیری دادستان کل کشور معدن و تجارت هفت تپه قوه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک

دادستان عمومی و انقلاب فردیس به شهرداری این شهر دستور داد سریعا نسبت به ساماندهی و حل مشکلات یک پارک که موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده ورود کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین ناصرخاکی با اعلام خبر صدور دستور به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضایی گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علی رغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز است و همین موضوع موجبات محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اعلام اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه‌ به علت حضور اراذل و توزیع مواد مخدر، و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

وی افزود: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک