Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@19:48:12 GMT

مستند ۴۶ پرسپولیس دهه دوم شهریور به نمایش در می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۴۳۸۵

مستند ۴۶ پرسپولیس دهه دوم شهریور به نمایش در می‌آید

‍‍‍‍‍‍

مستندی با عنوان ۴×۶ که مربوط به چهار قهرمانی اخیر تیم فوتبال پرسپولیس است، دهه دوم شهریورماه سال جاری به نمایش در خواهد آمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فیلم بلند و مستند 4×6 (پوکر) روایتی است از 4 قهرمانی پیاپی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران؛ روایت خلق یک حماسه، روایت از خود گذشتگی و همدلی، روایت همت ارتش سرخ برای ضرب طلایی‌ترین سکه افتخار فوتبال در ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوکر پرسپولیس، ثمره اندیشه و تلاشی بود که به عشق 24 ابدی کلید خورد؛ پایان لیگ پانزدهم، قهرمانی از دست رفته با تفاضل و قسمی که تک تک پرسپولیسی‌ها و همه هواداران پرخروش تیم به یاد هادی به زبان آوردند تا آغازی باشد برای چهارگانه‌ای تاریخی.

مستند 4×6 یا پوکر، داستان عشقی است که با برانکو آغاز و با یحیی گرم شد؛ داستانی که برد و باخت و تلخ و شیرین را در خود دارد. داستانی که روح هادی نوروزی، اشتیاق سید جلال و شجاع، علی بیرو و احمد نوراللهی، علیپور و امید، بشار و مهدی ترابی و تک تک بازیکنان، همدلی علی کریمی، تعصب علی پروین، شورحسین کلانی، حمید استیلی، مهرداد میناوند، ناصر محمدخانی و ... آن را به فراتر از یک فیلم، تبدیل کرد؛ بزرگانی که تک به تک، مقابل دوربین پوکر نشستند و  این قصه تماما سرخ را روایت کردند.

مستند 4×6 هرآنچه که پرسپولیس را به سمت این موفقیت تاریخی (پوکر) پیش برد به تصویر کشیده و در حقیقت برشی است از تاریخ پرافتخار پرسپولیس؛ برشی که بی تردید سالیان سال زرین‌ترین برگ کتاب لیگ فوتبال ایران خواهد بود.

این فیلم، با اتمام تصویربرداری، اکنون در مرحله صداگذاری و تدوین است؛ فیلمی که با سرمایه گذاری شرکت آتیه داده پرداز، کارگزار رسمی باشگاه پرسپولیس و در راستای فعالیت فرهنگی این باشگاه در حال ساخت بوده و احتمالا بین 15 تا 20 شهریور به نمایش درخواهد آمد.

مستند پوکر به کارگردانی محسن خان جهانی اصل؛ مستند ساز خوش ذوق و برجسته ایران که فیلم‌های خاطرات یک قاضی، کلاه شیشه‌ای، کلید و لیدر را در کارنامه فیلم‌های ورزشی خود دارد، در حال ساخت است و حمیدرضا قرایی و خان جهانی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.

ساخت مستند پوکر کاری بسیار سخت و طاقت فرسا بوده که نفرات بسیار خبره و شناخته شده‌ای در تولید آن نقش داشته‌اند که از آن جمله باید به امیر جغتایی (تصویر بردار)، احمدرضا طایی (صدابردار)، محسن محمدی (تدوینگر)، باقر شریفی سمنانی (مدیر تولید) و سیامک آقایاری به عنوان مشاور ورزشی و مجری طرح اشاره کرد.

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... مدافع پرسپولیس بازی با سایپا و استقلال را از دست داد سند ورزشگاه درفشی‌فر به باشگاه پرسپولیس تحویل داده شد بخشی دیگر از مطالبات برانکو توسط پرسپولیس پرداخت می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدافع پرسپولیس بازی با سایپا و استقلال را از دست داد سند ورزشگاه درفشی‌فر به باشگاه پرسپولیس تحویل داده شد بخشی دیگر از مطالبات برانکو توسط پرسپولیس پرداخت می‌شود واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مدافع پرسپولیس بازی با سایپا و استقلال را از دست داد ۲ یزدی: با دو سال تمرین می‌توانم در پرسپولیس و استقلال بازی کنم!/ ساعتی ۹۰ هزار تومان برای تمرین پول می‌دهیم ۳ کومان رسماً سرمربی بارسلونا شد ۴ بارتومئو: خرید لائوتارو؟ همه چیز به نظر کومان بستگی دارد/ به جز مسی و چند بازیکن دیگر، بقیه باید بروند ۵ مالکوم: در زنیت آزادتر از بارسلونا هستم/ با آزمون کمی در زمین حرف می‌زنیم ۶ جانشین آبیدال در بارسلونا معرفی شد ۷ گل‌محمدی: با برپایی اردوی تیم ملی کل تیم‌های ایرانی‌ها از آسیا حذف می‌شوند/ بعد از حفظ تمام بازیکنان، سراغ نقل‌وانتقالات می‌رویم ۸ جذب مربی و بازیکن خارجی در فوتبال ایران ممنوع شد/ بازیکنان شاغل مشکلی ندارند مهمترین اخبار ورزشی ویلموتس چگونه فدراسیون فوتبال ایران را محکوم کرد؟ / استفاده از قانون بدون تبصره فیفا گل‌محمدی: با برپایی اردوی تیم ملی کل تیم‌های ایرانی‌ها از آسیا حذف می‌شوند/ بعد از حفظ تمام بازیکنان، سراغ نقل‌وانتقالات می‌رویم بختیاری‌زاده: حمایت مدیران شهر خوردو برای کنار گذاشتن رحمتی، دفاع از اصول فوتبال بود/ نساجی ساده بازی می‌کند سلطانی‌فر: با خاطیان و مقصران امضای قرارداد با ویلموتس برخورد می‌شود/ حکم فیفا را که کاملاً ناعادلانه می‌دانیم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران تا ۵ شهریور تمدید شد آسوشیتدپرس: اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران، سازمان ملل را با بحران روبه‌رو خواهد کرد گزارش تاریخ|"پیمان سنتو" و انقلاب اسلامی؛ چگونه مهمترین معاهده نفوذ آمریکا در غرب آسیا متلاشی شد؟ مصاحبه| عضو سازمان آزادیبخش فلسطین:سرنوشت سادات و ملک حسین در انتظار بن زاید است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس باشگاه پرسپولیس فوتبال پرسپولیس فوتبال ایران ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «آبی‌گونه» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی از آثار هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی، از ۲۳ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

مهدوی که در بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر رضوی موفق به کسب رتبه شده است، درباره موضوع نمایش «آبی‌گونه» گفت: این نمایش به جریان زندگی پسری می‌پردازد که برای دیدن بازی فوتبال تیم محبوبش از مشهد به تهران سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر رضوی با جشنواره‌های موضوع محور دیگر تفاوت دارد، ویژگی این رویداد را استمرار در برگزاری آن دانست.

نویسنده و کارگردان نمایش «آبی گونه» با اشاره به تغییر رویکرد جشنواره تئاتر رضوی برای حذف بخش رقابتی و تمرکز بر اجراهای عموم گروه‌ها در شهر خود، تاکید کرد: در گذشته رقابتی بودن جشنواره، گروه‌ها را در ارایه اثر برای جشنواره ترغیب می‌کرد در حالی که در رویکرد جدید، «مخاطب مردمی» و اجرای عموم اولویت بیشتری پیدا کرده است و باید اثر را به نحوی تولید کنیم که مخاطبان مردمی جذب آن شوند که این نکته مثبتی است.

مهدوی در پایان سخنان خود با بیان اینکه توجه به سلیقه و نیاز مخاطب عام در تولید اثر موضوع هوشمندانه‌ای بود که در جشنواره امسال لحاظ شده است، تصریح کرد: اگر موضوع حمایت از اجراهای عمومی گروه‌های نمایشی به این شیوه استمرار پیدا کند، بحث مخاطب‌محوری و توجه به مخاطب مردمی در تولید اثر نیز بیش از پیش محقق خواهد شد چرا که گروه باید تمام جوانب را برای تحمل و رغبت و جذب مخاطب عام در طول ایام اجرای اثر بسنجد که این مهم ظرافت کار را نیز ارتقا می‌دهد.

عکس از رضا معطریان است.

کد خبر 6095137 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما