Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:11:50 GMT

تکلیف سیلوی سنقر و کلیایی به کجا کشید؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۴۵۱۰

تکلیف سیلوی سنقر و کلیایی به کجا کشید؟

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در خصوص واگذاری سیلوی این شهرستان به بخش خصوصی، گفت : نحوه‌ی واگذاری و قیمت گذاری سیلوی شهرستان سنقر و کلیایی به بخش خصوصی سبب شد تا از طریق دستگاه‌های قهری پیگیری‌هایی صورت دهیم.

او گفت : سیلوی سنقر بیش از ۲۰ هزار متر مربع مساحت دارد و با توجه به آنکه در کنار خیابان اصلی شهر قرار دارد، حدود ۳ هزار متر مربع آن می‌تواند قابلیت تجاری شدن داشته باشد، از طرفی خانه‌های مسکونی که در حاشیه‌ی سیلو قرار دارند ارزش و قیمت گذاری این سیلو‌ها رو چند برابر کرده است؛ اما متاسفانه سازمان خصوصی سازی این سیلو را به بهایی کمتر از ارزش واقعی آن به بخش خصوصی واگذار کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان سنقر وکلیایی با اشاره به ابطال این واگذاری، افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های فراوان و به کمک مسئولین اجرایی، دستگاه‌های نظارتی و قضایی توانستیم واگذاری این سیلو را ابطال کنیم.

حسینی کیا با اشاره به عملکرد رئیس سابق سازمان خصوصی سازی، ادامه داد: سازمان خصوصی سازی در طی دو سال اخیر و در زمان ریاست پوری حسینی به محلی برای تاراج بیت المال تبدیل شده بود و باتوجه به اینکه در زمان ریاست ایشان قوانین رعایت نمی‌شد، بنابراین با تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی موفق شدیم به این دور باطل پایان دهیم.

او افزود: خوشبختانه پس از پیگیری‌ها و شکایات، پرونده‌ی پوری حسینی در دادگاه باز شده است و ایشان نیز در بازداشت به سر می‌برند.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در خصوص دولتی باقی ماندن سیلوی این شهرستان، گفت: علاوه بر حکم ابطال واگذاری سیلوی سنقر از سوی دستگاه قضایی، رئیس جمهور نیز دستوری مبنی بر عدم فروش سیلو‌ها ابلاغ کرد و این باعث می‌شود تا سیلوی شهرستان همچنان دولتی باقی بماند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس سیلوی گندم واگذاری املاک بخش خصوصی سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن

سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در تأمین مسکن تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه بخشی از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با کاربری مسکونی به صورت موردی یا معرفی ادارات راه و شهرسازی استان‌ها به ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد شد.

حسینی ادامه داد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، زمین رایگان و تسهیلات لازم در اختیار پیمانکار تحویل شود تا مجتمع‌هایی به صورت انبوه ساخته و در اختیار جامعه ایثارگران فاقد مسکن قرار گیرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: در این راستا تا کنون هزار ۱۱۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه تا کنون به ۱۸۸ خانوار ایثارگر در استان گلستان زمین واگذار شده، گفت: ارزش ریالی این اراضی ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

حسینی در انتها یادآور شد: گفتنی است آن دسته از ایثارگرانی که از خدمات دولتی، زمین شهری و مسکن دولتی استفاده نکردند مشمول این طرح می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی