Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:59:46 GMT

دعوت بازیکنان لیگ‌برتری به تیم منتخب دانشجویان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۴۵۶۵

دعوت بازیکنان لیگ‌برتری به تیم منتخب دانشجویان

مدیرتیم های فوتبال وفوتسال منتخب دانشجویان ایران گفت: سرمربی و اعضای کادر فنی تیم های منتخب بین دانشگاهی ایران اوایل هفته آینده مشخص می شود.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات جهانی دانشجویان طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار است اواخر سال جاری در شهر آنتورب بلژیک برگزار شود و تیم‌های فوتبال و فوتسال مردان و ‌فوتسال بانوان ایران هم خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا ابراهیمی، مدیرتیم های فوتبال وفوتسال منتخب دانشجویان در این باره توضیح داد و گفت: در هفته‌های اخیر برای انتخاب کادرفنی بررسی‌ها و ارزیابی‌های مختلفی صورت گرفته و تلاش می‌کنیم در هفته پیش رو سرمربی و دیگر اعضای کادرفنی تیم فوتبال را معرفی کنیم.


وی با بیان اینکه بخشی از تیم را بازیکنان دانشجو شاخص تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی تشکیل می دهند، گفت: محمد طیبی، بابک مرادی، محمدحسین مرادمند، ارسلان مطهری، امیرحسین کریمی، رحیم زهیوی و حجت صدقی  بازیکنانی هستند که با تصمیم کمیته فنی به اردوی تیم منتخب دانشجویان دعوت شده‌اند و متین قهرمانی، محمد جواد دودانگه، مهدی قربانی، محمد صادق رمضان‌پور، هادی باباییان و تقی جمالی لیوانی با حضور در تست‌ها و جلب نظر کادرفنی موقت به سرپرستی جواد تارپور به این جمع راه یافته‌اند. با معرفی کادرفنی و برپایی اردوهای آماده سازی در هفته های پیش رو تیم اصلی و نفرات اعزامی جهت حضور در مسابقات جهانی مشخص خواهد شد.


وی با اشاره به بروز برخی حواشی در هفته های گذشته گفت: هیچ گونه ارتباطی بین تیم منتخب بین دانشگاهی ایران با فدراسیون ملی ورزش دانشجویی تحت نظارت وزارت علوم وجود ندارد و این مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی ورزش بین دانشگاهی  (pcu )برگزار می‌شود و مقرر است بیست و یکمین دوره این مسابقات امسال در شهرآنتورب بلژیک و با شرکت بیش از ۱۰ هزار دانشجوی ورزشکار از ۱۵۰ کشور در رشته‌های مختلف برگزار شود.


ابراهیمی با تاکید براینکه در هیچ اطلاعیه و رسانه‌ای از عنوان تیم ملی دانشجویی نام برده نشده است، گفت: این تیم در ادوار گذشته نیز با عنوان تیم منتخب دانشجویان ایران شکل گرفته و به مسابقات اعزام شده است.


مدیرتیم‌های فوتبال و فوتسال منتخب دانشجویان ایران در پایان گفت: دکتر بهرام قدیمی و کادر اجرایی فدراسیون بین المللی ورزش بین دانشگاهی در ایران بر روند فعالیت های این تیم ها نظارت کامل دارند و تمامی ضوابط و قوانین جاری کشور در خصوص شکل گیری ، آماده سازی و اعزام این تیم ها رعایت خواهد شد.

دانشجویان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دانشجویان تیم های فوتبال منتخب دانشجویان بین دانشگاهی تیم منتخب تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال

حسام نفری و رضا میراحمدی از ذوب‌آهن، سینا معظمی‌تبار، اشکان علیجانی، اسماعیل فلامرزی، ابوالفضل فرامرزی، امیررضا چنگلوایی و اسماعیل قلی‌زاده از سپاهان به این اردو دعوت شده‌اند.

این اردو از امروز  تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) شهرستان کرج برگزار می‌شود که بازیکنان باید با همراه داشتن کارت ملی و بیمه ورزشی خود را به کادر فنی معرفی کنند.



باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند